دلیل عجیب قتل هولناک مرد جوان در رستوران/ جزییات

دلیل عجیب قتل هولناک مرد جوان در رستوران/ جزییات

به گزارش تینو مدرن، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: پرسنل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) روز جمعه 31 اردیبهشت ماه به مرکز فوریت های پلیسی 110 مرگ مشکوک مرد جوانی را بر روی تخت اورژانس اعلام کردند.

تینو مدرن در خبر خود نوشت: وی همچنین گفت: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره 10 ایتلاعات با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد جوانی اهل افغانستان مواجه شدند که با جسد به شهادت رسیده بود. 3 ضربه چاقو. بررسی های اولیه نشان می دهد مقتول در یکی از رستوران های معروف سازمان برنامه کار می کرده و توسط همکارش قربانی شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با کسب این اطلاعات مهم به زودی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را بازداشت کردند.

وی همچنین گفت: مظنون پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی سریع مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل همسرش در رستوران اعتراف و اعلام کرد که اختلاف آنها ناشی از در دست داشتن بمب گاز بوده است!

این افسر عالی رتبه انتظامی گفت: جسد مقتول برای بررسی های دقیق به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهانی پرونده در اختیار پلیس آگاهی اداره دهم قرار گرفتند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل عجیب قتل هولناک مرد جوان در رستوران/ جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل عجیب قتل هولناک مرد جوان در رستوران/ جزییات"، کلیک کنید.