رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و بارش باران به ویژه در نواحی شمالی آن استان خبر داد.

به گزارش خبر تینو مدرن بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیکی آسمان استان تهران، از امروز تا جمعه (19 تا 21 اردیبهشت ماه) آسمان در برخی ساعات به ویژه در عصر و در ساعت وزش باد نیمه ابری و وزش باد است. آغاز شب ، بارش گسترده باران گاهی وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و در نواحی شمالی به ویژه در ارتفاعات بارش باران و رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود و در برخی نقاط وقوع باران دور از دسترس نیست.

در روزهای شنبه و یکشنبه (22 تا 23 اردیبهشت) آسمان ابری تا نیمه ابری گاهی افزایش وزش باد و افزایش دما در مناطق جنوبی پیش بینی می شود.

ابرها با عبور سامانه بارشی دیگری از عصر یکشنبه به بعد به تدریج افزایش می یابد و تا پایان روز بارندگی پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل علوم زمین استان تهران، ورامین با حداکثر دمای 26 درجه گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته است.

آسمان تهران فردا (30 اردیبهشت) ابری، در برخی ساعات ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال بارش باران، کمینه دما 15 درجه و حداکثر 23 درجه و صاف است. در روز جمعه (اردیبهشت). 21) وزش باد در بعدازظهر افزایش می یابد در شب ابری و کمینه دما 17 درجه و حداکثر 25 درجه پیش بینی می شود.

در 24 ساعت گذشته در ایستگاه های چیتگر 7.4 میلی متر، فرودگاه امام خمینی (ره) 7 میلی متر، آب علی 4.5 میلی متر، شمون 4.1 میلی متر، میگون 2.8 میلی متر، ورامین 2.7 میلی متر، شرق تهران 1.9 میلی متر، شمیرانات 0.9 میلی متر، ژیوفیزیک 0.8 میلی متر، لواسان 0.8 میلی متر، فیروزکوه 0.6 میلی متر، فرودگاه مهرآباد (ره) 0.4 میلی متر، سطح آلودگی فیروزکوه 0.2 میلی متر و شهیار 0.2 میلی متر ثبت شده است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رگبار باران و وزش باد شدید در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رگبار باران و وزش باد شدید در تهران"، کلیک کنید.