تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟

تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟

به گزارش تینو مدرن، هوای امروز/دوشنبه/27 اردیبهشت ماه شهر تهران مانند اکثر روزهای گذشته در وضعیت خوب و سالمی قرار دارد.

ایرنا در گزارشی نوشت: بارش باران و وزش باد چند روز گذشته باعث رفع آلودگی نسبی هوای پایتخت شد به طوری که دمای فعلی هوا هم اکنون در سطح 71 و در عین حال میانگین هوا است. سطح در تهران در 24 ساعت گذشته در 52 (پذیرفته شده) است.

بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا در اکثر مناطق در وضعیت سالم قرار دارد و در هیچ نقطه ای از تهران آلودگی وجود ندارد.

پایتخت نشینان از ابتدای سال جاری تاکنون 5 روز هوای پاک و 42 روز هوای سالم داشته اند.

سال گذشته با توجه به تعداد روزهای آلودگی، 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای بد برای گروه های حساس و 12 روز هوای بد برای همه گروه ها در فایل شاخص آلودگی هوا ثبت شد. از پایتخت

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و ارتباط آن با سطح سلامت انسان است که در شرایط پاک یا سبز از 0 تا 50، در شرایط قابل قبول یا زرد از 51 تا 100 در شرایط نامناسب متغیر است. از 101 تا 150. گروه حساس یا نارنجی، 151 تا 200 در شرایط بد برای همه یا قرمز، 201 تا 300 در شرایط بسیار بیمار یا بنفش، و 301 تا 500 در شرایط خطرناک یا بنفش.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟"، کلیک کنید.