4 ماده غذایی ضروری برای مردان

4 ماده غذایی ضروری برای مردان

به گزارش تینو مدرن، در مقایسه با زنان، مردان در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته هستند. این اتفاقات یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در میان مردان است. خوردن چهار غذای زیر برای مردان بسیار مفید است. مواد مغذی خاصی وجود دارند که به پیشگیری از بیماری های رایج مردانه مانند برخی سرطان های مردانه کمک می کنند.

1) کلم بروکلی

این سبزی سبز سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین های C، K و A و فیبر است و میزان بالای سولفورافان موجود در کلم بروکلی توانایی مبارزه با سرطان را دارد و مصرف آن برای مردان بسیار مهم است.

2) گوجه فرنگی

لیکوپن، یکی از آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی، با محافظت در برابر سرطان پروستات و بیماری های قلبی عروقی به سلامت مردان کمک می کند.

3) ماست

بر اساس مطالعه ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شده است، مردانی که به طور منظم محصولات شیر تخمیر شده (مانند ماست و پنیر) مصرف می کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونا قرار دارند.

4) آجیل

خوردن گردو به سلامت قلب کمک می کند و عوارض ناشی از افزایش سن در مردان را کاهش می دهد. آجیل مملو از پروتیین، فیبر و روغن های ضروری است که آنها را به یک غذای بسیار مغذی تبدیل می کند.

مردان بالای 40 سال نباید این غذاها را بخورند

منبع: این را بخور

47232

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "4 ماده غذایی ضروری برای مردان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "4 ماده غذایی ضروری برای مردان"، کلیک کنید.