تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

منصور شه فروش در جمع خبرنگاران از بارندگی های 2 روز گذشته در استان اصفهان خبر داد و گفت: این بارندگی به صورت بارانی بوده است.

وی همچنین گفت: بیشترین بارندگی های خوب در شمال و شرق استان اصفهان گزارش شده است و گفت: در شهرهای این مناطق نیز شاهد وقوع سیلاب بوده ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به جریان آب رودخانه های فصلی در اکثر مناطق استان اصفهان اشاره کرد و گفت: حجم سیلاب در حاشیه رودخانه به حدی بود که از طغیان رودخانه جلوگیری کرد.

وی همچنین گفت: در این زمینه باید به آب فصلی در شهرضا و بسته شدن جاده شهرضا – اصفهان در محدوده مهیار اشاره کرد که صبح امروز در این محور مواصلاتی کند شد.

شیماچکر با بیان اینکه مهار سیلاب در شهرستان شهرضا همچنان ادامه دارد، گفت: سیلاب مهیار مهار و آب چاه پمپاژ شده است.

وی با بیان اینکه بر اثر وقوع سیل در اردستان شاهد تلف شدن 40 راس گوسفند در آب های روستاهای مهراندو و ظفرقند و روستاهای تلخ آباد و روستای تلخ آباد بودیم، گفت: با توجه به سیل در شهرستان اردستان شاهد تلف شدن 40 راس گوسفند در آب های روستاهای مهراندو و ظفرقند هستیم.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان همچنین به خسارت برخی منازل مسکونی قدیمی در اردستان اشاره کرد و گفت: مترو مکار زواره و راه آهن نیز درگیر سیل شدند و با ورود راه آهن ایزد این سیلاب تعمیر شده است. ، و زیرزمین آهن آهن تعمیر و به ترافیک بازگشت. همچنین دستگاه های مدیریت بحران شهرستان اردخان آب زیرزمینی مقر زواره را نیز پمپاژ کردند.

وی همچنین با اشاره به ریزش کوه در جاده انارک و گردنه زنسیرگاه خاطرنشان کرد: این اتفاق نیز منجر به تعریف موانع ترافیکی شد و هم اکنون جاده باز و تردد امکان پذیر است.

شیماچکر همچنین از قطعی برق روستاهای حسن ربت، لوشب و موته و خطوط مخابراتی شهرستان لای بید به دلیل بارندگی شب گذشته خبر داد و گفت: این مشکلات نیز برطرف شده است.

وی به بارش خوب باران در خور و وقوع سیلاب در کاشان توجه کرد و گفت: سیلاب در کاشان کاهش یافته و سیل همچنان ادامه دارد چرا که در این شهرستان شاهد شدت بارندگی و فعال شدن مخازن آب بودیم. . بسیاری از خیابان ها و خیابان های این شهر نیز دچار آبگرفتگی شد و امداد رسانی تا ظهر ادامه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان رودخانه کاشان وارد شهر شد و باند فرودگاه و جاده های این شهر را تحت تاثیر قرار داد و سرازیر شدن آب در کاشان همچنان ادامه دارد.

وی به اعزام 4 تیم مدیریت بحران از مرکز استان به شهرهای ناطنز، اردستان، شهرضا و کاشان اشاره کرد و گفت: تیم های ارزیاب نیز به مناطق سیل زده اعزام شدند.

شیرفاروش گفت: ادارات راه و شهرسازی، بنیاد شهرک سازی و جنگ کشاورزی برای بررسی اعزام شدند و در این بین بانک کشاورزی خسارت کشاورزی را در دفاتر خدمات بیمه ارزیابی می کند و صندوق بلایای طبیعی نیز در نظر گرفته شده است. ایجاد.

وی ادامه داد: بارش ها حداقل تا فردا ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.