10 گل در شب دیوانه وار لیگ قهرمانان اروپا

10 گل در شب دیوانه وار لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 2 بازی همزمان برگزار شد و ریال مادرید در خانه مقابل منچسترسیتی و آرسنال و بایرن مونیخ به تساوی 3-3 دست یافت. آنها در ورزشگاه لندن و امارات به تساوی رسیدند و 2-2 پیروز شدند.

در یکی از 2 بازی امشب ریال مادرید و منچسترسیتی، نماینده اول انگلیس در دقیقه 2 برناردو سیلوا گلزنی کرد اما ریال مادرید در دقایق 12 و 14 با گل های دیاز و دیاز به برتری رسید. خود رودریگو . در نیمه دوم فیل فودن در دقیقه 66 و یوشک گواردیول در دقیقه 71 توانستند با 2 شوت جالب دروازه ریال را باز کنند و این بار سیتی پیش افتاد. اما این پایان کار نبود و گل جالب والورده در دقیقه 79 همه چیز را به تساوی کشاند و دیدار جذاب ریال و سیتی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.
در دیگر دیدار امشب دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند. در این بازی آرسنال در دقیقه 12 ساکا را به ثمر رساند اما بایرن مونیخ با 18 گل گنابری و 32 گل هری کین (پنالتی) پیش افتاد. در حالی که آرسنال تیم برتر نیمه دوم بود، لیاندرو تروسار با حرکت چشمگیر عیسی گل دوم آرسنال را به ثمر رساند و این دیدار با تساوی به پایان رسید.

امشب در دیگر بازی های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید با دورتموند به مصاف هم خواهند رفت.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "10 گل در شب دیوانه وار لیگ قهرمانان اروپا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "10 گل در شب دیوانه وار لیگ قهرمانان اروپا"، کلیک کنید.