همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!

تینو مدرن:

یکی از راه های کمک به بهبود سلامت بیماران سرم درمانی است. در فرآیند سرم، انواع داروها، مواد و مواد مورد نیاز بدن از طریق تزریق وریدی وارد خون می شود. تزریق سرم مخصوصاً برای افرادی که نمی توانند مایعات بخورند یا بنوشند توصیه می شود.

اما همه افراد نمی توانند برای تزریق انواع سرم به کلینیک ها و مراکز درمانی مراجعه کنند. در این صورت چگونه می توان روند سرم درمانی را انجام داد؟ شما می توانید بدون مراجعه به مراکز درمانی سرم درمانی را در خانه انجام دهید! در این مقاله هر آنچه که در مورد تزریق سرم های مختلف در خانه باید بدانید را برای شما آماده کرده ایم.

فواید تزریق سرم در خانه چیست؟

تزریق داخل وریدی سرم فرآیندی زمان بر است و ممکن است چندین ساعت طول بکشد. بنابراین بهترین گزینه، سوزن در خانه ه- تزریق انواع سرم در منزل فواید خود را دارد. با توجه به این فواید می توانید سرم را در خانه درست کنید. این مزایا عبارتند از:

  • سرم درمانی در منزل در محیطی تمیز و ایمن
  • نیازی به ایستادن در صف نیست
  • افزایش دقت کارکنان در تزریق سرم خانگی
  • کاهش عفونت و بیماری های عفونی
  • برای رسیدن به مراکز درمانی نیازی به انتظار در ترافیک نیست
  • پس انداز کنید
  • از اتلاف وقت خودداری کنید
  • تاثیر بهتر سرم

هر آنچه باید در مورد تزریق سرم در خانه بدانید!

مزایای سرم درمانی در منزل بدون ویزیت

چه کسانی کاندیدای مناسب برای تزریق سرم در منزل هستند؟

به برخی افراد توصیه می شود برای انجام سرم درمانی از آنی آزما کمک بگیرند. آنی آزما انواع خدمات پزشکی از جمله تزریق سرم های مختلف را به بیماران ارایه می دهد. افرادی که در دسته های زیر قرار می گیرند کاندیدای خوبی برای تزریق سرم خانگی هستند:

  • افراد مبتلا به بیماری های مسری که احتمال ابتلای دیگران به ویروس عفونی را افزایش می دهد.
  • افرادی که دارای معلولیت حرکتی هستند و نمی توانند به تنهایی به مراکز درمانی مراجعه کنند.
  • کسانی که از نظر جسمی ضعیف هستند و از بی حالی رنج می برند.
  • کودکان از تزریق آمپول و سرم در مراکز بهداشتی هراس دارند.
  • سالمندان و زنان باردار نیز کاندید تزریق خانگی سرم های مختلف هستند.

مراحل تزریق سرم در منزل

تزریق انواع سرم در منزل باید توسط فردی انجام شود که در این زمینه مهارت کافی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در حین تزریق مشکلی ایجاد شود یا نتیجه تزریق موثر نباشد. می توانید با خیال راحت فرآیند تزریق سرم های مختلف در منزل را به متخصصان آنیازما که مهارت های لازم برای این کار را دارند، بسپارید. با این حال، روش های تزریق انواع سرم در خانه عبارتند از:

  • ابزار و مواد لازم را آماده کنید
  • محل تزریق را انتخاب کنید
  • آماده سازی محل تزریق و استفاده از آنژیوکت
  • محل مورد نظر را وارد کنید
  • پوشاندن محل تزریق با گاز
  • تنظیم سرعت سر
  • ارزیابی وضعیت انسان

تزریق سرم برای ضعف بدن و بهبودی از سرما

گاهی اوقات برخی از افراد به دلیل بیماری یا کاهش وزن ضعیف می شوند. در این صورت بهترین راه حل چیست؟ بهترین گزینه برای بهبود ضعف بدن استفاده از انواع سرم های تقویت کننده است. سرم تقویتی دارای مواد مفیدی است که باعث افزایش انرژی در بدن می شود. البته پزشک باید تشخیص دهد که آیا مجاز به تزریق سرم های تقویت کننده هستید یا خیر!

گاهی برای درمان سرماخوردگی، پزشک تزریق سرم های تقویت کننده را به بیمار تجویز می کند. داخل سرم ها آمپول های تقویت کننده تزریق می شود. تزریق سرم های تقویت کننده به بیماران مبتلا به سرماخوردگی کمک می کند تا علایم خود را کاهش دهند.

هر آنچه باید در مورد تزریق سرم در خانه بدانید!

مزایای سرم درمانی در منزل نسبت به مراکز درمانی

سرم درمانی کودکان

کودکان از جمله کسانی هستند که ترجیح می دهند آمپول یا تزریق سرم را در خانه انجام دهند. تزریق سرم های مختلف برای کودکان کار سختی است و نیاز به تخصص زیادی دارد. از آنجایی که فرآیند تزریق سرم کودکان دشوارتر است، بهتر است این کار در منزل و در محیطی امن انجام شود تا به کودک استرس وارد نشود.

هزینه انواع تزریق سرم در منزل

قیمت انواع سرم در منزل بر اساس تعرفه تعیین می شود. انواع مواد به کار رفته در سرم، مسافت طی شده تا رسیدن به منزل بیمار و … در تعیین هزینه سرم درمانی موثر است. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه سرم درمانی در منزل می توانید با کارشناسان آنی آزما تماس بگیرید. خدمات درمانی ارایه شده در این مرکز با نرخ ثابت بوده و تمامی افراد امکان استفاده از این امکانات را خواهند داشت.

تزریق سرم در خانه را به آنی آزما بسپار!

آیا برای تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سریع آنفولانزا، سرماخوردگی و … نیاز به تزریق انواع سرم های قدرتمند نیز دارید؟ در این صورت بهتر است شخصاً برای تزریق آمپول و سرم به مراکز درمانی مراجعه نکنید. مراجعه حضوری به این مراکز می تواند احتمال ابتلا به بیماری های عفونی مختلف را افزایش داده و علایم ویروس را تشدید کند. در این موارد بهترین راه حل دریافت خدمات و مراقبت های پزشکی مانند تزریق سرم در محیط ضدعفونی شده در منزل است.

مراکز مختلفی در تهران و سایر شهرهای بزرگ در زمینه ارایه خدمات پزشکی در محیط منزل بیمار فعالیت می کنند. اما آنی آزما یکی از پیشرفته ترین مراکزی به شمار می رود که خدمات درمانی و مراقبتی بسیاری از جمله تزریق، چکاپ، سونوگرافی و … را به بیماران ارایه می دهد. ارایه می دهد

می توانید با شماره های درج شده در سایت آنی آزما تماس بگیرید و درخواست کنید تا متخصص مربوطه به منزل شما اعزام شود. پس از ثبت درخواست در کمترین زمان ممکن، متخصصین برای انجام تزریق و انجام اصولی فرآیند سرم درمانی به منزل شما مراجعه می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!"، کلیک کنید.