شهدای اخیر حمله به کنسولگری ایران در سوریه، موجب وحدت ملی شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شهدای اخیر حمله به کنسولگری ایران در سوریه باعث وحدت ملی شده است

وزیر آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی در مراسم روز قدس گفت: شهدای اخیر حمله به کنسولگری ایران در سوریه وحدت ملی را با خود به همراه داشته است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با نوزادکشی خود بر تمام مردم وحشی تاریخ سفیدپوش کرد. امسال با توجه به وقایع اخیر غزه و کشتار بیش از 6 ماهه رژیم صهیونیستی و کودک کشی بی سابقه، این رژیم وحشیگری تاریخ را سفید کرد.

وی همچنین گفت: اتفاقی که امروز افتاد و شهدای عزیزی که تشییع می شوند، همه باعث نارضایتی ملی، وحدت و یکپارچگی ملی شد.

اسماعیلی گفت: شما شاهدید که مردم با هر سلیقه سیاسی، گروه ها و همه اختلافات متعارفی که در کشوری آزاد، توسعه یافته و مستقل مانند ایران وجود دارد، برای آرمان بزرگ حمایت از مظلومان و فلسطین به میدان آمده اند.

وزیر ارشاد فکری و اسلامی نیز گفت: این آمادگی پرشور در آغاز سال جدید گامی نویدبخش برای وحدت بیشتر در داخل کشور است. این اولین بار است که این رژیم شکست خورده صهیونیستی را در رسانه ها می بینیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهدای اخیر حمله به کنسولگری ایران در سوریه، موجب وحدت ملی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهدای اخیر حمله به کنسولگری ایران در سوریه، موجب وحدت ملی شدند"، کلیک کنید.