ماکت آیفون 16 و آیفون 16 پرو لو رفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن و بر اساس گزارش مجله تینو مدرن، تصاویر جدیدی که امروز در شبکه های اجتماعی منتشر شده جزییات طراحی سری آیفون 16 را نشان می دهد. در عکس های مدل های نسل بعدی آیفون شاهد دکمه عکس جدید، نمایشگر دوربین عقب و تغییرات دیگر هستیم.

عکس های ماکت آیفون 16 توسط سانی دیکسون در پستی در X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شد. با نگاهی به تصاویر جدید متوجه می شویم که دکمه اکشن به تمامی مدل های این خانواده اضافه شده است. این ویژگی در حال حاضر فقط در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس موجود است.

از دیگر تغییرات سری آیفون 16 که در تصاویر ماکت این گوشی ها به چشم می خورد، می توان به دکمه جدید «Capture» واقع در سمت راست اشاره کرد. این دکمه از طراحی مکانیکی و سطح حساس به لمس بهره می برد که امکان زوم کردن با حرکت انگشت را فراهم می کند.

نسخه آیفون 16 و آیفون 16 پرو منتشر شد/عکس

نکته دیگر در مورد عکس های ماکت سری آیفون 16 افزایش سایز مدل های پرو است. در واقع، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس کوچکتر از آیفون 16 و آیفون 16 پلاس به نظر می رسند. انتظار داریم مدل های پرو به ترتیب به صفحه نمایش 6.3 و 6.9 اینچی مجهز شوند. مدل های قبلی این دو گوشی به ترتیب از صفحه نمایش 6.1 و 6.7 اینچی استفاده می کردند.

حرکت عمودی دوربین عقب یکی دیگر از تغییرات احتمالی آیفون 16 و آیفون 16 پلاس خواهد بود. این تغییر می تواند ضبط ویدیوی سه بعدی سازگار با هدست واقعیت مجازی Vision Pro اپل را برای مدل های استاندارد سری آیفون 16 فعال کند.

بدون شک تا زمان عرضه رسمی سری آیفون 16 در ماه سپتامبر، شایعات بیشتری در مورد این گوشی ها منتشر خواهد شد و به این ترتیب اطلاعات دقیق تری به دست خواهد آمد. قیمت جدیدترین گوشی های اپل هنوز مشخص نیست اما طبق معمول انتظار داریم این محصولات پس از معرفی به لیست بهترین گوشی های بازار اضافه شوند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماکت آیفون 16 و آیفون 16 پرو لو رفت/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماکت آیفون 16 و آیفون 16 پرو لو رفت/ عکس"، کلیک کنید.