تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، سرهنگ رضا همتی زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان اظهار داشت: با نزدیک شدن به 23 فروردین ماه (روز طبیعت)، تمامی کارکنان پلیس راه استان برای ارتقای ایمنی تردد آماده هستند. بودن 100% و توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار ترافیکی جلوگیری کنند.

وی همچنین گفت: رانندگان خودروهای باربری و آنها نیز به نحوه جابجایی و جابجایی مسافران در محل بارگیری به گونه ای دیگر وابسته بودند و در صورتی که مسافران را در محوطه بار سوار کنند، در حین اجرای قانون، خروج مسافران را انجام می دهند. ماشین مسدود شده است

رییس پلیس راه کردستان تصریح کرد: شهروندان عزیز مراقب کودکان و سالمندان باشند و اجازه ندهید در حاشیه جاده و یا در خیابان ها و جاده های اصلی محل زندگی خانواده ها بازی کنند.

وی گفت: شهروندان و رانندگان زمان سفر، برنامه ریزی و زمان بازگشت را به پایان وقت موکول نکنند و با ماموران پلیس راه همکاری کنند.

کولبر همتی زاده با بیان اینکه پلیس در روز طبیعت با قاطعیت با تصادفات، سرعت غیرمجاز و تخلفات رانندگی برخورد می کند، اظهار داشت: شهروندان عزیز از سبزه زدن روی سقف، کاپوت و یا بال خودرو خودداری کنند زیرا سبزی که بر روی خودرو می ریزد. کف خیابان باعث لغزش و تصادف می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان یادآور شد: رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و در رانندگی با صبر و حوصله رانندگی کنند تا تصادف و تصادف رخ ندهد و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و خانواده خود در یک روز طبیعی رقم بزنند. ارایه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.