تا 8 صبح امروز؛ 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند

تا 8 صبح امروز؛ 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند

رییس پلیس راهور فارک اعلام کرد: از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه تاکنون 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبر تینو مدرن، سردار سید تیمور حسینی درباره تردد جاده های کشور گفت: شاهد بودیم که تا اول فروردین 271 نفر از شهروندان ما در طرح نوروز جان خود را از دست دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد افزایش می یابد یا خیر؟ وی گفت: این تعداد تا ساعت 8 صبح امروز جمع بندی و نهایی شده است و تعداد نهایی جان باختگان در صحنه 271 نفر است.

وی همچنین گفت: ردپای سرعت، خستگی و خواب آلودگی تقریبا در تمام تصادفاتی که در این چند روز داشته ایم مشهود است. از ابتدای طرح و قبل از شروع طرح نوروزی همواره بر آن تاکید داشتیم و توصیه می کردیم شهروندان از عجله پرهیز کنند.

حسینی یادآور شد: شب گذشته در خراسان رضوی تصادف کردیم. در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو با خودروی متوقف شده برخورد کرد و علت آن خواب آلودگی راننده و انحراف به راست و ترک جاده و برخورد به عقب خودرو و در نهایت 5 نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند. آنها خود را گم کردند. جان خود را از دست دادند. رفقای متوفی که در خودروهای دیگر بودند به همکاران ما در پلیس راه نیشابور گفتند که اگر خسته هستند بارها به شما گفته ایم، اما مرحوم اشاره کرد که ما در حال حرکت هستیم و جاده مشکلی ندارد. در نهایت خود و اعضای خانواده اش را کشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا سرعت متوسط محسوب می شود و در کدام جاده ها؟ وی گفت: دوربین ها هم سرعت بالا و هم سرعت متوسط را رصد می کنند. در مناطق امام رضا، آزاد راه تهران- قم، تهران-ساوه، قم-کاشان به اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمامی محورهای اصلی موضوع کنترل سرعت متوسط انجام شده و شهروندان از طریق پیامک اطلاع رسانی می شوند. پیام هایی که ارسال می شود، دریافت می کنند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تا 8 صبح امروز؛ 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تا 8 صبح امروز؛ 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند"، کلیک کنید.