60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه 1403 شارژ شد

60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه 1403 شارژ شد

تینو مدرن:

این اولین سهمیه سال 1403 است که برای کارت هوشمند سوخت شخصی و همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی طبق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شده است.

روز جمعه 1397/11/24 بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، نرخ بنزین کلیه خودروهای بنزینی از صفر آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت هوشمند سوخت برای دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت در حال حاضر 6 ماه است. بنابراین سهمیه واریز ماهیانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت در صورت عدم استفاده حداکثر تا 6 ماه در کارت های آگاهی سوخت قابل نگهداری است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر کشور از نظر تولید و مصرف بنزین در وضعیت نامتعادلی قرار دارد و لازم است بهترین مدیریت مصرف سوخت در نظر گرفته شود تا کشور با خطر صادرات سوخت مواجه نشود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعزام چند تیم عملیاتی و گشت های نامشخص به نقاط مختلف کشور تحت عنوان «طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی» بر عملیات توزیع سوخت در کشور نظارت و نظارت دقیق دارد.

این شرکت همچنین تاکید کرده است که شهروندان در طول سفر کارت سوخت شخصی خود را همراه داشته باشند و در توقفگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه 1403 شارژ شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه 1403 شارژ شد"، کلیک کنید.