اجرای 12 طرح مشترک تحقیقاتی در حوزه های علوم شناختی

اجرای 12 طرح پژوهشی مشترک در زمینه های علوم شناختی

محققان و کارشناسان داخلی و خارجی آمادگی خود را برای اجرای 12 طرح تحقیقاتی مشترک و کمک هزینه های بین المللی در حوزه های علوم دانش اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، در پی فراخوان مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه های علمی، فناوری و اقتصاد علمی و علمی، جمعی از محققان و کارشناسان از ایران و چند کشور دیگر برای 12 پروژه تحقیقاتی اجرا و تهیه کمک های مالی مشترک و بین المللی در زمینه های علوم دانش.

این فراخوان با هدف مشارکت نهادهای ایرانی و سازمان های تاثیرگذار بین المللی و کمک به توسعه علم و فناوری در کشورهای شرکت کننده و همچنین برقراری ارتباط بین پژوهشگران و کارشناسان توسط مرکز توسعه فناوری های راهبردی کشور برگزار شد. معاون رییس جمهور ایالات متحده. علم، فناوری و اقتصاد علم محور. .

این طرح توسط محققان و کارشناسان دانشگاه های کشور و با همکاری و مشارکت محققان سایر کشورها در زمینه های مرتبط با علوم علمی برای بررسی و ارزیابی اولیه ارایه شد.

پژوهشگران و کارشناسان دانشگاه های شهید صدوقی، تربیت مدرس، شاهرود، آزاد اسلامی، خاتم، تهران، اصفهان و شهرکرد با همکاری محققانی از کشورهای عراق، پرتغال، روسیه، استرالیا، آمریکا، فرانسه، انگلیس، کانادا و آلمان در این زمینه می باشند. تماس مشترک آنها علاقه خود را به اجرای پروژه های رابط مغز و ماشین، توانبخشی شناختی، نشانگرهای عصبی برای تشخیص اختلالات شناختی، مدل سازی شناختی و علوم اعصاب شناختی ابراز کردند.

در این فراخوان 10 هزار دلار برای طرح های تحقیقاتی مشترک در حوزه فناوری های اول کشور از جمله فناوری های علم و دانش بین محققان ایرانی و سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای 12 طرح مشترک تحقیقاتی در حوزه های علوم شناختی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای 12 طرح مشترک تحقیقاتی در حوزه های علوم شناختی"، کلیک کنید.