انتقال دانش و دستاورد های جهاد دانشگاهی به هییت تجاری سنگال

انتقال دانش و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به هییت تجاری سنگال

بر اساس اعلام جهاد دانشگاهی امکان انتقال دانش و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ایران به سنگال فراهم شد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، طی مذاکرات انجام شده با سفارت جمهوری اسلامی ایران در سنگال و با هدف کسب ثروت از فناوری، فروش دانش فنی و صادرات محصولات جهاد دانشگاهی، این بار مجتمع تحقیقاتی میزبان هییتی بود. از هفت نفر اهل سنگال.

در این بازدید 7 ساعته که در آزمایشگاه رسانه، بازاریابی و بازاریابی مجتمع تحقیقاتی انجام شد، محمد حسن فیضی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی ضمن خیر مقدم به هییت سنگال گزارشی از توانمندی ها ارایه کرد. معاون جهاد دانشگاهی در این مجموعه گفت: این مجموعه آماده همکاری است که شامل آموزش تکنسین ها و دانشگاهیان، فروش دانش فنی و سایر همکاری های مشترک است.

این هییت تجاری سپس از پژوهشکده گیاهان دارویی، مرکز ملی ژنتیک و علوم زیستی، مرکز کشاورزی بیولوژیک پژوهشکده ابن سینا و مرکز توسعه و فناوری پژوهشگاه رویان بازدید کردند.

سنگال کشوری با 17 میلیون نفر جمعیت در غرب آفریقا است که 90 درصد آنها مسلمان هستند. این کشور 200000 کیلومتر مربعی با موریتانی، مالی، گینه، گینه بیسایو و اقیانوس اطلس همسایه است و دروازه ورود کالاهای 15 کشور آفریقایی با حداقل مالیات ورودی و مشاغلی است که از سنگال به این کشورها می روند. این یک مزیت است خواهد بود

درآمد سنگال به ترتیب از کشاورزی، صنعت و خدمات است و بادام زمینی، ارزن و ذرت از جمله محصولات کشاورزی این کشور هستند که سالانه 16 میلیارد دلار کسب و کار تولید می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال دانش و دستاورد های جهاد دانشگاهی به هییت تجاری سنگال" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال دانش و دستاورد های جهاد دانشگاهی به هییت تجاری سنگال"، کلیک کنید.