خدمات مهندسی بستر های نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف جامعه را فراهم می کند

خدمات مهندسی بسترهایی را برای نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف جامعه فراهم می کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس گفت: خدمات مهندسی می تواند یکی از بسترهای نوآوری و اختراع در بخش های مختلف صنعتی و غیر صنعتی باشد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، همایش ملی «نوآوری در مهندسی راه توسعه است» با توجه تمامی حوزه های مهندسی و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، انجمن فعالان برگزار شد. مهندسان . . مسیولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس.

در این همایش الی چیتگر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی در سال های اخیر که گام بلندی در روند توسعه نوآوری در حوزه مهندسی به نمایش گذاشته است، اظهار داشت: توسعه است. یک مفهوم گسترده است و معنای بسیار گسترده ای دارد. مفهوم گسترده در این تعریف این است که مردم محور اصلی توسعه هستند و هدف آن توسعه انسانی و محیط زیست پایدار است، از سوی دیگر مهندسی می تواند یکی از بسترهای نوآوری و اختراع در زمینه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی باشد. . – بخش های صنعتی، لذا تاکید این همایش ملی بر این دو حوزه خواهد بود.

وی همچنین گفت: با توجه به نیاز جامعه و حجم بالای خدمات مهندسی و کاهش تعداد فارغ التحصیلان از دانشگاه های مختلف کشور، بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس نقش بسیار ارزنده ای در این امر ایفا کرده است. رشته. حوزه این واحد دانشگاهی با دارا بودن اساتید مجرب در مقاطع مختلف در مقاطع تحصیلات تکمیلی همواره در تلاش است تا سهم ویژه ای در زمینه توسعه و نوآوری در مهندسی در استان و کشور داشته باشد.

به گزارش تینو مدرن، در این همایش بیش از 120 مقاله دریافت شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات مهندسی بستر های نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف جامعه را فراهم می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات مهندسی بستر های نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف جامعه را فراهم می کند"، کلیک کنید.