خون دلی که خورده ایم – تینو مدرن

خون دلی که خوردیم

انتخاب هم حق است و هم مسیولیت. انسان نمی تواند از حق خود استفاده کند، آن را نادیده بگیرد، اما نمی تواند از مسیولیت خود فرار کند. مسیولیت پذیری نشانه بلوغ است.

به گزارش تینو مدرن، محمد ایمانی در یادداشتی در تلگرام خود نوشت: شرط حق لزوما ادای حق نیست، مسیولیت باشد که لازم الاجراست. مردم می توانند به درستی و نادرست فکر کنند که همه حقوق آنها در انتخابات احقاق نمی شود. همچنین منطقاً باید بخشی از آن را نادیده بگیرید.

اما به همان اندازه، اگر مهمتر نباشد، مسیولیت مردم است. یکی ممکن است سقف احساس مسیولیت او، خانواده و نزدیکانش باشد. دیگری شهر، ملت و کشور است. ثالثاً علاوه بر همه اینها، احترام به همه کسانی که در راه دفاع از حقوق، عدالت و امنیت جان باختند.
مسیولیت هرکدام از ما، چه کم و چه زیاد، فقط خود و خانواده ات را مهم بدانیم یا ایران و اسلام یا همه را با هم ببینیم، یک چیز مسلم است: سرنوشت همه ما که در ایران زندگی می کنیم. . همچنین بستگی دارد.
برای همه ما امنیت محیط زندگی مهمتر از سایر ملزومات زندگی است. در صورت وجود امنیت، می توان برای سایر نیازهای مادی و معنوی اندیشید و آماده شد; اما اگر امنیت نبود، رفع نیازهای دیگر مشکل بود و اگر هم می شد فایده ای نداشت.
کشور بزرگ ما دشمنان تاریخی دارد. برای آنها فرقی نمی کند که سلیقه سیاسی مردم ایران چیست و چقدر متفاوت است. مهم این است که با ملتی از خود راضی و آگاه به امنیت ملی مواجه نشوند و بتوانند دوره های اشغال و سلطه و تعیین حاکمان اسیر دو قرن اخیر را احیا کنند.
در چند دهه گذشته ملت های افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، لیبی و غیره را نابود کردند.
تنها در کمتر از پنج ماه، نزدیک به 40000 شهروند فلسطینی در سرزمین خود کشته یا ناپدید شدند و بسیاری مجروح شدند. همچنین مهاجرت و آوارگی دو میلیون انسان بی گناه که جرمشان آرزوی زندگی در سرزمین اجدادی است.
ایران نیز مانند کشورهای مذکور می تواند به سمت جنگ و ناامنی برود. بگذار وحشت تغییر کند و آب نیکی از گلوی کسی نیفتد. مهاجمان و تروریست ها می توانند وحشی شوند و به جان و مال و ناموس ایران رحم نکنند.
این کابوس محقق نشد، زیرا مردان جان باختند، مسیولیت و وظیفه خود را احساس کردند و سینه خود را در برابر تهدیدها سپر کردند. ما تا ابد مدیون آن دست ها و فداکاری ها هستیم، فارغ از مذهب، مذهب و سلیقه سیاسی.
ثبات و امنیت کشور با میزان مشارکت مردم ارتباط مستقیم دارد. دشمنان پنهان، سرخورده از مشارکت مردم و عقب نشینی، طمع دارند که حق و وظیفه بزرگ خود را نادیده بگیرند.
فارغ از همه گلایه ها، انتقادها و دلخوری ها، تک تک ما در قبال دشمنان گرگینه در قبال مسیولان و امنیت کشور مسیولیت داریم و باید احترام و احترام خود را نشان دهیم. این مکمل حق تعیین سرنوشتی است که ما داریم و باید به آن عمل کنیم.
خون دل خورده ایم تا ایران را گوهر درخشان کنیم. ما سال ها زجر کشیده ایم تا ایران را خانه خوبی کنیم. خون دل خورده ایم برای خواندن این داستان عاشقانه. ما رنج کشیدیم تا این عشق پاک تا ابد باقی بماند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خون دلی که خورده ایم – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خون دلی که خورده ایم – تینو مدرن"، کلیک کنید.