ترفند پانزی چه بود که صدها نفر را به دام کوروش کمپانی انداخت

ترفند پانزی چه بود که صدها نفر را به دام کوروش کمپانی انداخت

به گزارش تینو مدرن، سرمایه گذار چگونه ضرر می کند؟ هنوز مشخص نیست که این شرکت چگونه کار می کند و چگونه توانسته گوشی های خود را با این قیمت پایین بفروشد. با این حال، بسیاری از مردم این شرکت را به “کلاهبرداری” متهم می کنند. و بسیاری از مردم در مورد طرح پونزی صحبت می کنند. این چه ترفندیه

کهند سسانی در این باره نوشت: طرح پونزی یکی از رایج ترین انواع کلاهبرداری است که بر اساس اصل کلی افزایش تعداد سرمایه گذاران با وعده سود تضمین شده است.

در این روش، بدهی سرمایه گذاران قدیمی با جذب سرمایه گذاران جدید تامین مالی می شود. به آنها وعده سود بالا یا ریسک بسیار کم داده می شود.
جلب اعتماد یکی از ارکان اصلی این ترفند است.

سرمایه گذاران جدید اغلب با دیدن سودهای وسوسه انگیز که سرمایه گذاران قدیمی تر به دست آورده اند جذب می شوند و این چرخه معمولاً تا زمانی ادامه می یابد که شخص یا افراد اصلی تصمیم به پایان دادن به چرخه بگیرند.

یک طرح پونزی متکی به جریان ثابت سرمایه گذاری های جدید است تا بازدهی وعده داده شده را برای سرمایه گذاران قدیمی فراهم کند.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترفند پانزی چه بود که صدها نفر را به دام کوروش کمپانی انداخت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترفند پانزی چه بود که صدها نفر را به دام کوروش کمپانی انداخت"، کلیک کنید.