قطار از ریل خارج شده مترو به ریل بازگشت

قطار از ریل خارج شده مترو به ریل بازگشت

مدیر ارتباطات و خدمات بین الملل شرکت مترو تهران از انتقال قطار مترو که در پایانه صادقیه از ریل خارج شده بود، برای تعمیرات خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، هادی زند با بیان اینکه ساعت 9:00 امروز یک قطار بدون مسافر در خط 2 ترمینال صادقیه دچار سانحه شد و از ریل خارج شد، گفت: با تلاش نیروهای امدادی و جمع آوری حوادث با بهره برداری از مترو تهران. شرکت قطار را در ساعت 14:30 به خط تست برگرداند و به تعمیرگاه فرستاد.

وی ادامه داد: اکنون خط آزمایشی پایانه صادقیه برای انجام تست های حرکت آزاد و مانور باز است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت مترو تهران و اطراف، قطار 219 مترو تهران صبح امروز برای انجام تست های دینامیکی و تست حرکت در خط آزمایشی در حال حرکت بود. علت این حادثه توسط کمیسیون حوادث شرکت بهره برداری مترو بررسی و اعلام می شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطار از ریل خارج شده مترو به ریل بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطار از ریل خارج شده مترو به ریل بازگشت"، کلیک کنید.