گریگوریان: حمایت های ایران از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان برای ما بسیار ارزشمند و حایز اهمیت است

دیدار معاون نخست وزیر ارمنستان با رییس جمهور؛

گریگوریان: حمایت ایران از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان برای ما بسیار ارزشمند و مهم است.

رییس جمهور ایران با اشاره به اراده مقامات ارشد ایران و ارمنستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی و ارتقای آن به سطح مناسبات سیاسی کنونی، از این امر حمایت کرد. این یک تلاش مضاعف و پیگیری مجدانه است و به کمیسیون مشترک دو کشور نیاز دارد.

به گزارش گروه سیاسی و جهانی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دیدار با تینو مدرن گریگوریان معاون نخست وزیر ارمنستان و رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور و هیات همراه، گفت: روابط تهران و ایروان باید ضروری باشد. تاریخی، دوستانه و سازنده با مسایل قفقاز بر تلاش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ثبات و امنیت این منطقه باشد.

رییس جمهوری اسلامی ایران نیز با اعلام حمایت و استقبال از مذاکرات صلح ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر اراده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تضمین امنیت راهبردی منطقه قفقاز و خطوط قرمز تاکید کرد. جمهوری اسلامی ایران ایران در این زمینه.

رییسی همچنین تصریح کرد: ما با حضور بیگانگان در منطقه به عنوان بهانه ای برای حل مشکلات موافق نیستیم و معتقدیم حضور آنها نه تنها مشکلات را حل نمی کند بلکه برای ملت و دولت های منطقه مشکل بزرگ تری می شود. . .

رییس جمهوری ایران با توجه به اراده مقامات عالی رتبه دو کشور برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی و ارتقای آن به سطح مناسبات سیاسی کنونی، تصریح کرد: از اجرای کامل همه توافقات بین تهران حمایت می کنیم. و ایروان مجدانه درخواست کمیسیون مشترک دو کشور را دارد.

تینو مدرن گریگوریان دستیار نخست وزیر ارمنستان و رییس کمیسیون مشترک ارمنستان و ایران در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از توسعه روابط اقتصادی دو کشور، حمایت جمهوری اسلامی ایران را نیز اعلام کرد. ایران استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان برای دولت و ملت این کشور بسیار ارزشمند و حایز اهمیت است و بر علاقه و اراده دولت ارمنستان برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران به ویژه تاکید کرد. در بخش انرژی و ترانزیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گریگوریان: حمایت های ایران از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان برای ما بسیار ارزشمند و حایز اهمیت است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گریگوریان: حمایت های ایران از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان برای ما بسیار ارزشمند و حایز اهمیت است"، کلیک کنید.