حمله باورنکردنی پرنده ناشناس به موشک اتمی آمریکا

به گزارش تینو مدرن، منابع نظامی مدعی شدند یک شی ناشناس (یوفو) به شکل دیسک بر فراز اقیانوس آرام، موشک های هسته ای آمریکا را از کار انداخته است.

بر اساس گزارش مترو، این شی پرنده ناشناس چندین بار دور موشک چرخید و با سرعت چند هزار کیلومتر در ساعت حرکت کرد و سپس قبل از اینکه موشک موشک را از کار بیاندازد، چهار پرتو نور به سمت موشک شلیک کرد.

در این ادعا ارتفاع دقیق حادثه مشخص نشده است اما این حادثه در جریان آزمایش هسته ای در منطقه اقیانوس آرام رخ داده است.

باب جاکوبز و فلورانس منسمن، افسران بازنشسته نیروی هوایی آمریکا، از جمله افشاگرانی هستند که مدعی شدند صحنه های حادثه سال 1964 را با چشمان خود دیده اند.

اگرچه این ویدیو از آن زمان تاکنون توسط هیچکس دیده نشده است.

بسیاری از این ادعاها در مورد برخورد با اشیاء پرنده ناشناس مطرح شده است و نویسنده ای به نام رابرت هستینگز جنبه دیگری از این ادعاها را در کتابی به نام “یوفوها و سلاح های اتمی” بررسی کرده است.

حمله باورنکردنی پرنده ناشناس به موشک اتمی آمریکایی

جیکوبز و منسمن اعضای گروهی بودند که مسیول فیلمبرداری آزمایش اتمی بودند و می گویند که آنها این رویداد را در طول فیلمبرداری ضبط کردند.

آنها می گویند که پس از نمایش فیلم در شرایط بسیار کنترل شده، دو مامور سیا نوار را با خود بردند.

در همین حال، هاستینگز در کتاب خود مدعی شد که لوییس الیزاندو، مدیر برنامه پیشرفته تشخیص تهدیدات فضایی در آن زمان، نیز این فیلم را دیده است.

همچنین گفته می شود اطلاعات راداری درباره مشاهده شی ناشناخته در نزدیکی موشک وجود دارد که هنوز منتشر نشده است.

اکنون که نزدیک به 60 سال از آن حادثه می گذرد، بشقاب پرنده ها به خبر بزرگ یوفوها در سراسر جهان تبدیل شده اند، اما هنوز خبری از آن فیلم نیست.

ممکن است این فیلم به همراه فایل ها و ایمیل های الیزاندو در سال 2017 از بین رفته باشد، که هاستینگز در کتابش ادعا می کند اقدامی بسیار عجیب و غیرعادی از سوی پنتاگون بوده است.

در آن زمان، الیزاندو ادعا کرد که علیه سیاست های مخفیانه پنتاگون صحبت کرده است و به CNN گفت: “باور شخصی من این است که شواهد زیادی وجود دارد که ممکن است تنها نباشیم.”

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله باورنکردنی پرنده ناشناس به موشک اتمی آمریکا" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله باورنکردنی پرنده ناشناس به موشک اتمی آمریکا"، کلیک کنید.