تکلیف تخریب این پل قدیمی در تهران مشخص شد

تکلیف تخریب این پل قدیمی در تهران مشخص شد

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، هادی حق بین در حاشیه مراسم بهره برداری زیرزمینی متوسلیان – باخستان در قالب ستاد امید و افتخار در جمع خبرنگاران درباره روند تکمیل ساختمان شهرداری و تعیین کاربری آن گفت: ساختمان شهرداری یا شهرداری اکنون 80 درصد پیشرفت کرده است، دیگر از بین رفته است.

تینو مدرن در خبری گزارش داد که وی افزود: این بنا در 6 ماهه اول سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و از نظر کاربری عموما به این بنا به عنوان یک مجموعه فرهنگی نگاه شده است و این کار را نکرده ایم. چیزی در مورد راه اندازی یک سازمان زیباسازی شنیده ام و غیرممکن است، می دانم که درست است

وی درباره ساخت مترو در میدان سپه نیز گفت: مترو در محدوده میدان سپه در جاده غرب به شمال ارزیابی شده است که با تصویب شورای شهر تهران از سال آینده اجرایی می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به تشریح پروژه های این جایگزینی پرداخت که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. همچنین عبور آزادگان در منطقه 16 در 2 هفته آینده تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک خواهد داشت.

وی همچنین گفت: راست گرد شهید سهتری لشکی در 20 روز آینده و فاز بعدی پروژه دهستان نواب تندگویان تا قبل از پایان سال اجرا می شود. تقاطع همت – چمران تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

حق بین در خصوص ساخت پل حافظ گفت: این پل امسال مونتاژ نمی شود و برای نوروز 1403 نیز مونتاژ نمی شود. بدون شک باید مطالعات مشترکی با اداره راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور انجام شود تا میزان تاثیر آن بر بار ترافیکی مرکز شهر مشخص شود. این پل باید در آن منطقه دفن شود بنابراین باید به سمت تقویت این پل حرکت کنیم

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکلیف تخریب این پل قدیمی در تهران مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکلیف تخریب این پل قدیمی در تهران مشخص شد"، کلیک کنید.