۷ برنده انتخابات ۸ تیر را بشناسید

۷ برنده انتخابات ۸ تیر را بشناسید

محوری ترین پیام انتخابات 17 تیر، مشارکت مهم مردم است. رویکردی که مورد پسند جریان مخالف نبود و آنها را به تحریف واقعیت ها واداشت.

به گزارش تینو مدرن از روزنامه همشهری، در شرایطی که باید «مردم ایران» را بزرگ ترین موفقیت های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دانست، «مجازات»، «نافرمانی» و «ضد انقلابیون» از مهمترین ناکامی های این دوره به شمار می روند. انتخابات نگاهی به فهرست «برندگان» و «برندگان» این انتخابات نکات راهبردی را آشکار می کند که در ادامه به آنها می پردازیم.

موفقیت آمیز

1. مردم

مردم ایران در نقاط مختلف جهان می توانند دستاوردهای اصلی انتخابات 17 تیر را در نظر بگیرند. آنها با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که همچنان با حساسیت خاصی مسیر توسعه و توسعه آینده این منطقه را هموار می کنند. با وجود موج گسترده جهانی شدن از سوی طرف های مقابل، مردم ایران ثابت کرده اند که فریب دروغ های اپوزیسیون و انقلاب را نمی خورند و همچنان حاضر به همکاری با نظام و انقلاب هستند.

2. سیستم و رهبری

ضوابط راه رهبر کبیر انقلاب در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه ترین انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، زمینه رقابتی را فراهم کرد که فارغ از نتیجه، در نهایت چشم انداز روشنی را برای مردم و افکار عمومی آشکار می کند. نظر. کشور ایران موضع آیت‌الله خامنه‌ای در هفته‌های گذشته در قبال کاندیداها و حامیان آن‌ها و در مقابل پایبندی کاندیداها و حامیان آنها به سیاست‌های خاص، نشان داد که «دموکراسی» یکی از بارزترین نشانه‌های جمهوری اسلامی ایران است.

3. نامزدها

هر 6 نامزدی که از نظر رقابت های انتخاباتی حضور دارند باید جزو برندگان بزرگ انتخابات 17 تیر 1403 به شمار آیند. التزام به اخلاق انتخابات از سوی آنان و اکثریت حامیان و حامیان نشان داد که نامزدها با ارائه برنامه های راهبردی سعی در برگزاری رقابتی اخلاقی، اصولی و عادلانه با درک صحیح از شرایط کشور و نظام بین الملل داشتند. و اصول و اهداف آنها را برای عموم تبیین می کند. بررسی رویکردهای انتخاباتی کاندیداها در 17 روز تبلیغات نشان می دهد که کاندیداها رویکردهای درست را می پذیرند.

4. دولت و نهادهای دولتی

دولت و سایر ساختارهای دولتی و اداری را باید از دیگر برندگان مسابقه انتخاباتی 17 تیر 1403 دانست. بررسی روند انتخابات در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که علیرغم شوکی که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از دوستانش بر دولت سیزدهم وارد شد، اما دولت‌ها با شکستگی ناگسستنی به سرعت شرایط لازم را برای برگزاری دور از انتظار انتخابات فراهم خواهند کرد. از روند سیاسی سنتی .

5. شکست پس از شکست

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که منجر به شکل‌گیری رقابت‌های بی‌محدود و جنجالی در هفته‌های اخیر شد، رویکرد قابل توجه نامزدهای رد صلاحیت شده پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت توسط شورای نگهبان بود. برخی از چهره‌های برجسته سیاسی که از سوی شورای نگهبان اجازه حضور در رقابت‌های انتخاباتی را ندادند، با رفتاری بزرگوارانه و به دور از جنجال‌های معمول، نه تنها رویکرد «تحریم انتخابات» را در پیش نگرفتند، بلکه پای صندوق‌های رای رفتند. ایستگاه های روز جمعه .

6. محکومیت های قبلی

برخی جریان ها و افراد سیاسی که در سال های اخیر استراتژی «ممنوعیت انتخابات» را در اولویت رویکردهای سیاسی خود قرار داده اند، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان تلاش کردند تا بستر مناسبی را برای شکل گیری رقابتی انتخابات فراهم کنند. حضور پرشور رای دهندگان در پای صندوق های رای در چنین شرایطی برخی از مجازات های قبلی را باید در میان برندگان اصلی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی کرد.

7. ایرانیان خارج از کشور

یکی از جالب ترین حواشی انتخابات ریاست جمهوری 17 تیر، حضور پرشور ایرانیان خارج از کشور در پای صندوق های رای بود. در این دوره از انتخابات، علیرغم برخی موانع از سوی دولت های غربی، 344 مرکز اخذ رای در خارج از ایران برای جمع آوری آرای ایرانیان و شهروندان ایرانی در نقاط مختلف جهان، علیرغم بروز مشکلات فراوان و گستردگی آرا، هدف قرار گرفتند. آنها به پای صندوق های رای آمدند و با مخالفت ها و تحرکات ضد انقلاب به آزادی، استقلال، آبادانی و توسعه کشور عزیزمان رای دادند.

بازنده

1. تحریم ها

این جمله را باید یکی از بازنده های اصلی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست. در شرایطی که بر اساس تایید تمامی جریانات سیاسی فعال کشور، این دور از انتخابات ریاست جمهوری را می توان یکی از رقابتی ترین رقابت های سال های اخیر در کشور دانست، اما همچنان برخی شخصیت ها و جریان های سیاسی بی نتیجه مانده اند. رویکرد «ممنوعیت انتخابات»؛ رویکردی که اکنون توسط بسیاری از تحریم های سابق به ناکارآمد بودن آن اذعان شده است. ادامه مسیر تحریم انتخابات جدای از آب به دهان دشمنان این مرز و بوم برای برخی شخصیت ها و رویدادهای سیاسی به ویژه در داخل کشور نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

2. اپوزیسیون و ضدانقلاب

با تحلیل تحولات روزهای گذشته و به ویژه روز انتخابات، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید جریانات ضد انقلاب را از زیان ها و زیان های اصلی برشمرد. آنها از یک سو با آزار و اذیت و تشویش رای دهندگان ایرانی در برخی کشورها روحیه خود را از دست دادند و از سوی دیگر با حضور پرشور در انتخابات 17 تیر، راهبردهای تخریبی خود را ناکام گذاشتند. در هفته‌های گذشته مخالفان و جریان‌های ضد انقلاب با تأکید ویژه بر عدم حضور مردم در رأی‌گیری و تحریم انتخابات، درصدد جلوگیری از مشارکت گسترده مردم ایران در رأی‌گیری بودند. جعبه ها. استراتژی شکست این بار برای آنها نتیجه ای نداشت و با “نه” بزرگ ایرانیان جهان روبرو شدند.

3. سهوی

یکی از احزاب شکست خورده در انتخابات 17 تیر 1403 «جاهل» است. کسانی که با بهانه‌ها و بهانه‌هایی که نمی‌توان از آن دفاع کرد، فرصت حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت خود را در 4 سال آینده به خود ندادند و ترجیح دادند که دیگران به جای آنها تصمیم بگیرند. رویکردی مذموم که پیامدهای زیانبار آن نه تنها افراد را متاثر می کند، بلکه آینده کشور را نیز با خطرات قابل توجه و محسوسی مواجه خواهد کرد.

4. روسای غیر اخلاقی

اگرچه در طول 17 روز تبلیغات انتخاباتی اکثریت هواداران و حامیان نامزدهای انتخاباتی با برگزاری رقابتی سالم و اخلاقی سهم بسزایی در برگزاری شایسته و آبرومندانه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم داشتند، اما اقدامات برخی حامیان اخلاقی نیستند چنین افرادی را در انتخابات ریاست جمهوری قرار می دهد. رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است، اما برخی دروغ‌ها، افتراها و دادن نرخ‌های ناعادلانه به نامزدها، آثار بدی را در افکار عمومی به جای می‌گذارد که گاه قابل جبران نیست.

5. غربی ها

برخی از دولت های غربی را باید به عنوان بازنده اصلی در انتخابات ریاست جمهوری به حساب آورد. برخی از دولت ها مانند کانادا نشان داده اند که برخلاف شعارهای آزادی و حقوق بشر، به این اصول انسانی اعتقادی ندارند و این گونه شعارها تنها ابزاری برای فشار بر دولت های غیرحزبی است. برخی دیگر از دولت های غربی مانند آمریکا با رویکردهای خصمانه و مداخله مستمر در امور داخلی ایران به طرق مختلف سعی کردند بر روند برگزاری انتخابات ایران تأثیر منفی بگذارند؛ اما در این راستا، برخی از دولت های غربی مانند آمریکا با رویکردهای خصمانه و مداخله مستمر در امور داخلی ایران تلاش کردند تا بر روند برگزاری انتخابات ایران تأثیر منفی بگذارند. رویکردی که روز جمعه با شکست جدی مواجه شد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۷ برنده انتخابات ۸ تیر را بشناسید" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۷ برنده انتخابات ۸ تیر را بشناسید"، کلیک کنید.