۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، احسان ذبیحیان گفت: آزمون ورودی کلیه گروه های مهندسی مشمول قانون نظام مهندسی و نظام کنترل ساختمان در روزهای 14 و 14 مرداد ماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی گفت: این آزمون ها شامل گروه های معماری، عمران، تاسیسات برق، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه ها، ترافیک، طراحی گودال و تست های اجرا، ارزیابی سازه پایه و نگهبان، طراحی بهسازی و اجرا می باشد.

ذبیحیان ادامه داد: همچنین آزمون در تمامی گروه های همکاری معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برق، شهرسازی و نقشه برداری به همراه آزمون صلاحیت برای معماران مجرب به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل راهسازی و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این آزمون ها در دانشگاه زنجان برگزار می شود، گفت: در این دوره آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی در مقطع کارشناسی ماده 27) نیز برگزار خواهد شد

ذبیحیان تاکید کرد: داوطلبان شرکت در آزمون می توانند مشخصات فردی خود را از طریق سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://inbr بازیابی کنند. .sanjeshserv. ir/ و شناسه آزمون خود را آماده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.