۱۰ کشته و چهار مفقودی در حادثه هلیل‌رود/ یک ایرانی جان دو تبعه را نجات داد

۱۰ کشته و چهار مفقودی در حادثه هلیل‌رود/ یک ایرانی جان دو تبعه را نجات داد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام آخرین آمار رودخانه هلیل رود گفت: یکی از شهروندان ما موفق شد دو شهروند گیر کرده در رودخانه را نجات دهد که متاسفانه جان خود را از دست داد.

حسین زفری در گفت وگو با تینو مدرن درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: عصر امروز با وجود اعلام هشدارهای فراوان از سوی مدیریت بحران استان و سازمان اطلاعات، تعدادی از این عزیزان به رودخانه هلیل در شهر کرمان سقوط کردند. استان، شهرستان جیرفت برای شنا.

وی همچنین گفت: 16 نفر تصادف کرده اند و یک فرد ایرانی برای نجات این افراد وارد رودخانه شده و موفق به نجات 2 نفر شده است که برای حال عمومی این دو نفر خوب است. در این صورت به غیر از این ایرانی بقیه اتباع افغانستان هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: متاسفانه در مجموع 10 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و این فرد ایرانی نیز جزو کشته شدگان است. همچنین 4 نفر مفقود هستند و کار برای یافتن اجساد این افراد ادامه دارد.

ظفری از همشهریان خواست به هشدارهای داده شده توجه کرده و با توجه به بارندگی های اخیر از شنا در رودخانه ها و شنا در کنار کانال ها خودداری کنند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۰ کشته و چهار مفقودی در حادثه هلیل‌رود/ یک ایرانی جان دو تبعه را نجات داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۰ کشته و چهار مفقودی در حادثه هلیل‌رود/ یک ایرانی جان دو تبعه را نجات داد"، کلیک کنید.