یک طلافروشی در شمال تهران آتش گرفت

یک طلافروشی در شمال تهران آتش گرفت

طلا و جواهر فروشی در شمال تهران در آتش سوخت.

به گزارش خبر تینو مدرنصبح امروز حوالی ساعت 09:30 یک فقره آتش سوزی در یک طلافروشی به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن آتش نشانی و سازمان های ایمنی شهر تهران آتش نشانان ایستگاه 130 را به محل حادثه اعزام کردند. خیابان شهید دستگردی (ظافر، خیابان شهید عمرانی).

با حضور تیم های اطفای حریق در محل، مشخص شد این آتش سوزی در یک طلافروشی به مساحت حدود 10 متر مربع رخ داده و به دلیل بسته شدن درهای مغازه دود غلیظی از مغازه خارج می شود. پتو

در این شرایط نیروهای آتش نشانی با تجهیزات ویژه و با کمترین خسارت، بخشی از اثاثیه فروشگاه را باز کرده و با لوله های آب و کپسول آتش نشانی آتش گرفته و پس از دقایقی آن را به طور کامل خاموش کردند. با اقدام موقت آتش نشانان از گسترش حریق و سرایت آتش به واحدهای تجاری اطراف جلوگیری شد.

این حادثه تلفات جانی نداشت و به نظر می رسد اتصال برق باعث آن شده است. اما کارشناسان آتش نشانی کار خود را برای یافتن علت این حادثه آغاز کردند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک طلافروشی در شمال تهران آتش گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک طلافروشی در شمال تهران آتش گرفت"، کلیک کنید.