یک حماسه و سه پیام

یک حماسه و سه پیام

عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله وحشیانه صهیونیست ها به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، نمونه ای از فروتنی و غیرت دلاورمردانی است که انفعال و ضعف خود را در قبال سوگند نشان نمی دهند. گیرندگان دشمن بشریت رژیم اشغالگر و نامشروع اسراییل است.

به گزارش خبر تینو مدرن، حنیف خفری در یادداشتی کوتاه با عنوان «یک حماسه و سه پیام» نوشت: این حماسه بزرگ حاوی سه پیام مهم برای نظام بین الملل و افکار عمومی جهان است.

اولین این که نه تنها دوره «سیلی به صورت» صهیونیست ها، بلکه دوران تسلط کاذب و ادعایی واشنگتن و متحدان تل آویو بر منطقه، رسماً مهره های بازی اروپایی و غیر غربی را در منطقه به پایان رسانده است ، جبهه مقاومت

نکته دوم در این عملیات موفقیت آمیز شاهد وحدت استراتژیک- تاکتیکی فوق العاده جبهه مقاومت در عراق، یمن، لبنان و فلسطین بودیم. تاکنون بارها مدعی شده ایم که در سطح وسیع و عملی، ایجاد سیستم مقاومت بحث و عملیات ایجاد شده است. آنچه در ساعات اولیه بامداد رخ داد، گواه محکمی بر این ادعای آشکار است. از این پس نظام مقاومت بیش از پیش در اذهان و افکار عمومی جهان جلوه می کند.

نکته آخر بازگشت به تعهد صادقانه جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی. رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خطبه های نماز رمضان امسال بر مجازات قطعی و قاطع رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند و این هشدار به سرعت و در سطحی تفسیر شد که موساد و ارتش صهیونیستی تصور نمی کردند. . او نظام مقاومت، نیازهای مقاومت، ظلم و اقدام مشترک علیه دشمن را به گونه ای آموزش داده و درک کرده است که جایی برای بازی های منطقه ای و خطر ژیوپلیتیک شیطان باقی نمی گذارد.

منبع: جام جم

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک حماسه و سه پیام" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک حماسه و سه پیام"، کلیک کنید.