یک برزیلی در راه تراکتور

یک برزیلی در راه تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می گوید این تیم به دنبال جانشینی برای «محمد قنبری» است.

به گزارش تینو مدرن، «هوشنگ نصیرزاده» درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی اظهار کرد: اکنون برخلاف برخی تصورات، تقاضای کادرفنی این تیم نه هافبک دفاعی است و نه مهاجم، می خواهیم جانشینی برای محمد بگیریم. خانبری. وی ادامه داد: کادر فنی در اردوی ترکیه بازیکنان زیادی را در پست مرکزی دفاع تست کرده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ما فراموش نکرده ایم که بازیکنی مانند رضا اسدی با تغییر پست به موفقیت رسیده است.

وی همچنین به مصدومیت و عمل جراحی خانبری اشاره کرد و گفت: شاید تا پایان فصل او را نبینیم. جذب بازیکن خارجی برای تیم با بازیکن داخلی متفاوت است. تا زمانی که معامله بسته نشود بازیکن خارجی نمی آید. طبق سوابق قبلی قرارداد «رومل کیوتو» را به گونه ای بسته ایم که در صورت عدم موافقت کادر فنی از تیم جدا می شود. او بازیکن بسیار خوبی بود اما به مرز آمادگی نرسیده بود.

نصیرزاده ادامه داد: حضور چند بازیکن که نام آنها در فضای مجازی مطرح می شود صحت ندارد. حالا بازیکن برزیلی را در نظر می گیریم که در لیگ تایلند بازی می کند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک برزیلی در راه تراکتور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک برزیلی در راه تراکتور"، کلیک کنید.