یک استقلالی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید

یک استقلالی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید

تینو مدرن:

این بازیکن در پایان این هفته و پس از درخشش امیرحوس حسین زاده در دیدار تراکتورسازی مقابل سپاهان، موفق شد با یک گل سه امتیازی خود را به رضا قندی پور از تیم ملوان در لیست گلزنان اصلی لیگ برتر برساند.

ستاره سال های گذشته استقلال که پس از شکست مقابل بلژیک در شرایطی جدید در جمع بازیکنان تراکتورسازی قرار گرفت، حالا با حضور دراگان اسکوچیچ به صدر جدول لیگ فوتبال کشورمان رسید. کادر فنی این تیم در سال های اخیر در بهترین حالت خود قرار دارد. او دو بار در دیدار با مس رفسنجان و در دیدار با هوادار 2 گل به تبریزی زد.

پس از حسین زاده و قندی پور، سه گل برتر لیگ برتر کشورمان وجود دارد که یکی از آنها رامین رضاییان ستاره جواد نکونام تیم استقلال است. محمدرضا رضایی از ملوان، تومیسلاو اشترکالی از تراکتور و تیوی بیفوما از استقلال خوزستان سه تیم دیگر لیگ برتر تا اینجای فصل هستند.

وی در خصوص وضعیت رامین رضاییان یادآور شد: با توجه به شرایط این مدافع آبی در دیدار با پرسپولیس و به دلیل خطای پنالتی که برای شکست استقلال انجام داد، زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور این فوتبالیست در دیدار مقابل السد قطر شنیده می شود. اگر درست باشد، این فوتبالیست ممکن است بازی لیگ برتر آسیا و بازی بعدی آبی ها در لیگ مقابل هوادار را از دست بدهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک استقلالی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک استقلالی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید"، کلیک کنید.