یک اثر تقلبی فاخر! – تینو مدرن

اکنون با کشف این مجسمه 2000 ساله، کارشناسان املاک تاریخی و باستان شناسان معتقدند جعلی دیگری به مجموعه آثار تقلبی قاچاقچیان اموال تاریخی اضافه شده است. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که مراحل شناسایی و شناسایی محصولاتی که از این طریق کشف و ضبط می شوند چگونه است؟

به گزارش تینو مدرن، متن زیر خبر روزنامه قدس درباره مجسمه 2000 ساله ای است که اخیراً توسط قاچاقچیان پیدا شده و در حال تحقیق است: ما که کارشناس باستان و میراث فرهنگی نیستیم، هفته گذشته تصویر مجسمه ای که گفته می شد 2000 سال قدمت دارد و 20 میلیارد تومان ارزش دارد، به ظاهر مجسمه شک کردیم…

کوزه های پر از سکه های طلا
کارشناسان املاک تاریخی معتقدند اکثر مواردی که با عنوان قدیمی و تاریخی به صورت قاچاق یا به فروش می رسد، تقلبی است! «تینو مدرن» دیروز این مطلب را نوشت و اعلام کرد که یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور تنها در 11 ماه سال 1402 نزدیک به 82 هزار ملک فرهنگی-تاریخی جعلی پیدا کرده است. حالا و بدون شک پیام هایی را که 10 یا 15 سال پیش با صدا و گویش روستایی که مثلاً در منطقه ای از کشور کشاورزی یا چوپانی می کردید به یادتان آمد. او یک کوزه پر از پول پیدا کرد و آماده است آن را به شما بفروشد.

کار تقلبی عالی!

داستان این مجسمه شاید شبیه به داستان کوزه های پر از سکه طلا باشد، اما با نسخه پیچیده تر و شاید حرفه ای تر که خریدار حاضر است 20 میلیارد تومان بپردازد! چرا که اکنون و پس از دیدن مجسمه 2000 ساله، کارشناسان اموال تاریخی و باستان شناسان معتقدند یک چیز جعلی دیگر به مجموعه آثار جعلی قاچاقچیان اموال تاریخی اضافه شده است. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که مراحل شناسایی و شناسایی محصولاتی که از این طریق کشف و ضبط می شوند چگونه است؟

کار آنها بود!
پس از کشف و ضبط یک شی باستانی، در گام اول تحقیقات اولیه توسط کارشناسان میراث فرهنگی استان انجام و سپس اطلاعات مربوط به اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی ارسال می شود. گردشگری و صنایع دستی با عکس. در صورت نیاز کارشناسان این اداره عمومی و در صورت نیاز هیئت کارشناسی بالاتر از آثار واگذار شده بازدید و نظرات کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد.
در صورت نیاز به آزمایش های گسترده تری برای صحت، موضوع از طریق مرکز تحقیقات میراث فرهنگی حفاظت و مرمت پیگیری می شود.
اگرچه تحقیقات و مطالعات بر روی این مجسمه 2000 ساله همچنان ادامه دارد، اما یک باستان شناس (حمید وحدتی نسب) در فضای مجازی نوشته است که با مشاهده تصویر مشخص می شود که این مجسمه کپی شده از مجسمه ایلامی «ناپیراسو» است. “. “این در موزه لوور است و یک جعلی لوکس است. ساخت آن زمان زیادی برد! نکته این است که آرایش سر متعلق به یک دوره تاریخی و تاج روی سر به یک دوره تاریخی دیگر با فاصله چند هزار سال است. بستگی دارد. .. در ضمن به هم دست نزنید!
البته این انتظار را هم داشته باشید که پس از تایید کارشناسان تقلبی بودن مجسمه، عده ای غیر متخصص در فضای مجازی بنویسند: «این کار خودشان بود… اقدام به قاچاق مجسمه 2000 ساله کردند اما کار نکرد حالا می گویند تقلبی است!

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک اثر تقلبی فاخر! – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک اثر تقلبی فاخر! – تینو مدرن"، کلیک کنید.