یارانه بگیران بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

یارانه بگیران بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین،براساس اطلاعیه سازمان هدفمندی امدادرسانی،کمک پولی دهک اول تا سوم ماهانه 25بوده و کمک نقدی و معیشت سایر خانوارهای واجد شرایط واریز می شود.

کمک های مالی اردیبهشت 1403 بر اساس موعد واریز ماه های قبل پرداخت می شود.

زمان شارژ کالا در ماه می

اختاز آنلاین در گزارشی نوشت: از ادامه پروژه کالا برگ در ادریبهشتا خبری نیست. سید رضا یهویی در این خصوص گفت: در مرحله جدید باید در سطح دولت برای اجرای طرح فهرست کالاهای الکترونیکی تصمیم گیری شود. در همین راستا وزارت رفاه در حال طراحی مدل هایی است و پیشنهاد می کند تا هفته آینده در جریان اجرای فاز جدید قرار گیرد.

وی همچنین گفت: به همین دلیل است که باید در خصوص اجرای فاز جدید طرح تا پایان مرحله اجرای جشنواره فجران تصمیم گیری و اطلاع رسانی شود. زیرا با راه اندازی شبکه سراسری، انتقال طرح حمایت ادامه دارد و نمی توان آن را قطع کرد.

دستیار مشاور امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار اجتماعی و امور اعلام کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است و این موضوع در دستور کار قرار دارد و در حال انجام برنامه های جدیدی هستیم که اجرایی خواهد شد. فجران طرح یا مدل جدیدی طراحی می کند که مردم از آن بهره مند شوند.

درخواست کمک ده

«دهک درآمدی» عبارتی است که پیش از اجرای هدفمندی یارانه ها بیشتر در فضای دانشگاهی و در مقالات اقتصادی استفاده می شد، اما با شروع اجرای طرح یارانه ها در سال 1387 این عبارت وارد رسانه های کشور شد و باعث این امر شد. در بین اقشار متعدد جامعه، قبل از شروع این طرح، در چه لحظه ای هستند؟ می توانید با مراجعه به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به نشانی «www.sso.my.gov.ir» و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، از عشر خود مطلع شوید. همچنین در این سایت می توانید برای بررسی دهک خود درخواست تجدید نظر کنید.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یارانه بگیران بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یارانه بگیران بخوانند/ زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد"، کلیک کنید.