گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان

نادیا زکالوند: پلیس “آپر وست ساید” – یکی از محله های منهتن نیویورک – مجبور شد یک بوآ به طول یک و نیم متر را که وارد آپارتمانی شده بود، بگیرد و برای یافتن صاحبش به اداره پلیس ببرد. این مار سرگردان

مار ابتدا روی دیوار و نمای بیرونی این آپارتمان که در خیابانی در سمت غربی منهتن قرار دارد خزیده و سپس به زیرزمین آپارتمان خزیده است. ساکنان آپارتمان در آنجا این مار یک و نیم متری را پیدا کردند که به داخل دستشویی زیرزمین رفته بود و مدتی در آنجا می چرخید. سپس بوآ از سینک خارج شد و به پشت در رفت و به حیاط رفت.

آنها در آپارتمان یک بوآ درست می کنند

ساکنان آپارتمان که از مار ترسیده بودند با پلیس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

پلیس با کمک یک شکارچی حرفه ای این مار را گرفت و به مرکز نگهداری از حیوانات فرستاد. ساکنان آپارتمان ابتدا تصور می کردند که این مار مار پیتون است اما پلیس با مشاهده آن متوجه شد که این مار مغرور است و طول آن یک و نیم متر است.

آنها در آپارتمان یک بوآ درست می کنند

در کلان شهر نیویورک نگهداری هر نوع مار به خصوص مار بوآ ممنوع است و پلیس به دنبال صاحب مار است که هنوز شناسایی نشده است.

منبع:

بالا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان"، کلیک کنید.