گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه

گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل سازمان ملل صبح امروز درباره حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق گفتگو کرده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل ظهر سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دبیر کل سازمان ملل و تماس او با رهبران جهان برای جلوگیری از تبدیل شدن حمله اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به جنگی منطقه ای، گفت: بله، دبیر کل سازمان ملل امروز یک تماس از سوی وزیر خارجه ایران دریافت کرد.

دوجاریک اظهار کرد: ما از طریق کانال های مختلف با طرف ها در ارتباط هستیم. ما نگران تشدید احتمالی تنش ها فراتر از تنش هایی هستیم که تاکنون شاهد آن بوده ایم.

تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل، ساعاتی پیش از برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درباره حمله رژیم اسراییل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه صورت می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه"، کلیک کنید.