گزارش اولیه از خسارت زلزله امروز در کرمان

گزارش اولیه از خسارت زلزله امروز در کرمان

به گزارش تینو مدرن، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرد: بر اساس گزارش تیم تحقیقاتی، زلزله بامداد امروز شهداد به بزرگی 4.9 ریشتر رخ داد و خسارتی نداشت.

حمید سالخورده صبح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع زمین لرزه 4.9 ریشتری در سیراچ استان کرمان، تیم های شناسایی و نیروهای بومی به منطقه اعزام شدند.

هلال احمر استان کرمان نیز اعلام کرد در پی این حادثه 4 تیم ارزیاب هلال احمر (پایگاه امداد خدیر، خانه هلال جوشن، خانه هلال سیراچ و تیم مرکزی از گلباف) به روستاهای نزدیک به کانون زلزله اعزام شدند. در حال بررسی میزان خسارات احتمالی هستند و تمامی پایگاه های هلال احمر استان در آماده باش بودند.

بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت 04:49 روز سه شنبه 5 تیرماه زلزله ای به بزرگی 4.9 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین شهداد و سیراچ در استان کرمان را لرزاند.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش اولیه از خسارت زلزله امروز در کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش اولیه از خسارت زلزله امروز در کرمان"، کلیک کنید.