گرفتن مدرک دکترا در 83 سالگی/ عکس

نادیا زکالوند: ماری فولر سال ها پیش مدرک لیسانس و دو مدرک کارشناسی ارشد را از کالج انجیل باپتیست میپل اسپرینگز دریافت کرد، اما هرگز تصور نمی کرد که در سن 83 سالگی بتواند دکترای خود را دریافت کند.

او هرگز تصور نمی کرد که حتی نیمی از دوره دکتری خود را با موفقیت به پایان برساند. چون از سال 59 ترک تحصیل کرده و مطمین نبود که چیزی حفظ کند. اما فاولر توانست در عرض سه سال دکترای خود را بگیرد که فراتر از انتظاراتش بود.

گرفتن دکترا در 83 سالگی/عکس

او به دیگران گفت: “هیچ وقت برای درس خواندن دیر نیست و اگر من بتوانم در سال 83 دکتری بگیرم، چرا شما نتوانید؟”

فولر انگیزه اصلی این تصمیم را والدینش می دانست. او گفت: «پدر و مادرم در زمانی زندگی می کردند که به دلیل سیاهپوست بودن نتوانستند تحصیل کنند و بعد ما (بچه ها) به آنها خواندن و نوشتن یاد دادیم و تا زمانی که زنده بودند همیشه ما را تشویق می کردند که ادامه دهیم. تحصیلات و مدرک ما را بگیرید.”

گرفتن دکترا در 83 سالگی/عکس

منبع:

بالا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرفتن مدرک دکترا در 83 سالگی/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرفتن مدرک دکترا در 83 سالگی/ عکس"، کلیک کنید.