گردشگری بهترین محور توسعه شهرستان مهاباد است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

گردشگری بهترین محور توسعه شهرستان مهاباد است - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در جلسه بررسی تصویب سفرهای شهرستانی به مهاباد، گردشگری بهترین محور توسعه شهرستان مهاباد را اعلام کرد و گفت: استفاده از توانمندی های فرهنگی و گردشگری شهرستان مهاباد است. این شهر از جمله سد، غار آبی سهولان و سایر اماکن گردشگری و تفریحی نیازمند برنامه ای جامع و استفاده از تجربیات موفق سایر اماکن گردشگری کشور است.

استاندار آذربایجان غربی بر افزایش مهارت آموزی در استان و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد. مهارت های مورد نیاز

وی با بیان اینکه با وجود کاهش نرخ بیکاری در آذربایجان غربی بیشتر بیکاران استان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند، اظهار داشت: در این حوزه مهارت آموزی، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، کارورزی و … حائز اهمیت است. تمایل به احداث هنرستان ها در نزدیکی صنایع می تواند وضعیت آنها را بهبود بخشد.

معتمدین همچنین کار را یکی از مهمترین چالش های دولت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها و استانداران باید به ایجاد کارگاه های آموزشی و تربیت افراد متخصص به ویژه با مشارکت تولیدکنندگان اهمیت دهند.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم تکمیل طرح های غیرفعال در استان تاکید کرد و گفت: برخی از طرح های آبیاری به دلیل تکمیل نشدن پروژه کاهش ارزش داشته و بیت المال نیز از بین رفته است که باید در اولویت قرار گیرد. تامین مالی و اجرا می شود.

وی در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که تغییر سبک کشاورزی باید بیشتر دنبال شود و گفت: باید به سمت تولید محصولات با آب کمتر با بالاترین میزان درآمد و همچنین افزایش ارزش حرکت کنیم. محصولات تولیدی و ایجاد اشتغال .

معتمدیان فرماندار روژاوا آذربایجان نیز تامین اعتبارات ملی را مورد توجه قرار داد و گفت: با پیگیری مدیران کل، معاونین و استفاده از ظرفیت نمایندگان، ممکن است بیشترین اعتبارات ملی را دریافت کرده و به اجرا و تکمیل فعلی کمک کنند. کار کردن پروژه ها

وی با قدردانی از تلاش فرمانداران استان ها و شهرستان ها در اجرای مجوزهای سفر به شهرستان مهاباد گفت: به وعده هایی که به مردم داده ایم پایبند هستیم و مدیران باید به مجوزهایی که دریافت نشده است توجه ویژه داشته باشند. . به طور کامل اجرا شود و این مصوبات در اسرع وقت انجام شود.

در ادامه این جلسه تصمیمات اولین سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و سایر مشکلات این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردشگری بهترین محور توسعه شهرستان مهاباد است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردشگری بهترین محور توسعه شهرستان مهاباد است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.