گرانترین پلاک دنیا نصیب یک ماشین ایرانی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، حالا منصوری، شرکت تیونینگ معروفی که توسط تیونر ایرانی کوروش منصوری تاسیس شده، رولز رویس کولینان ویژه ای را روانه بازار کرده که همان پلاک چند میلیون دلاری را در پشت خود دارد.

در اولین نگاه به این لباس کالینانی که LINEA D’ORO نام دارد، رنگ آن جلب توجه می کند. نیمه جلویی این SUV لوکس شامل چراغ های جلو، درهای جلو و آینه های جانبی به رنگ فیروزه ای پوشانده شده است و از این نقطه به بعد رنگ بدنه به مشکی مات تغییر می کند. نکته جالب دیگر در طراحی این خودروی سفارشی این است که کاپوت آن از فیبر کربن با عناصر طلایی رنگ بر روی آن ساخته شده است. با این حال، در دبی باید آماده باشید تا ماشین لوکس خود را به دیگران نشان دهید.

همان ترکیب فیبر کربن و عناصر طلایی در قسمت عقب را می توان به وضوح در دیفیوزر و اسپویلر مشاهده کرد.

 گران ترین پلاک جهان به خودروی ایرانی داده شد/تصویر

 گران ترین پلاک جهان به خودروی ایرانی داده شد/تصویر

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " گرانترین پلاک دنیا نصیب یک ماشین ایرانی شد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " گرانترین پلاک دنیا نصیب یک ماشین ایرانی شد/ عکس"، کلیک کنید.