گام بلند ذوب‌آهن اصفهان برای جهش تولید با افتتاح پروژه‌های جدید

گام بلند ذوب‌آهن اصفهان برای جهش تولید با افتتاح پروژه‌های جدید

به گزارش خبرنگارخابرآنلاین از اصفهان، مهدی کوهی در مجمع عمومی سالیانه درباره طرح های توسعه ای این مجتمع بزرگ صنعتی اعلام کرد: پروژه LF3 آماده به کار است و با حضور مسئولان کشوری به زودی افتتاح می شود.

وی همچنین گفت: برای افتتاح پروژه نیروگاه اکسیژن در دهم فجر سال گذشته آمادگی کامل داشتیم که به دلیل قطعی برق این پروژه قطع شد اما اکنون برای افتتاح و دو پروژه LF1 و راهکارها آماده است. این کارخانه تا پایان سال جاری کار خواهد کرد.

مدیر شرکت ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: پروژه بازسازی باتری 2 واحد کک سازی که هم اکنون 15 درصد پیشرفت دارد با تامین مالی مناسب در حال پیشرفت است.

در شرکت ذوب آهن اصفهان مصرف مواد اولیه رو به کاهش است

وی گفت: این پروژه ها در نهایت توانایی بهتری برای افزایش بهره وری، ارتقای بهره وری و کاهش مصرف خدمات در شرکت آهن و ذوب آهن اصفهان فراهم می کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گام بلند ذوب‌آهن اصفهان برای جهش تولید با افتتاح پروژه‌های جدید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گام بلند ذوب‌آهن اصفهان برای جهش تولید با افتتاح پروژه‌های جدید"، کلیک کنید.