کیفیت هوای تهران «قابل قبول» است

کیفیت هوای تهران «قابل قبول» است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون (8 خرداد) میانگین هوای پایتخت در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

به گزارش تینو مدرن، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت برای آلودگی «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» در 24 ساعت گذشته 116 بوده و کیفیت هوای پایتخت برای گروه های حساس در شرایط نامناسب قرار دارد. در حال حاضر شاخص آلودگی «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» به طور میانگین 84 است و کیفیت هوا در حد قابل قبولی است.

کیفیت هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون 5 روز پاک، 75 روز قابل قبول و 9 روز بد برای گروه های حساس بوده است.

لازم به ذکر است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به شش دسته اصلی تقسیم می شود. بر اساس این طبقه بندی، از صفر تا 50 هوای «پاک»، از 51 تا 100 هوای «قابل قبول یا متوسط»، از 101 تا 150 «بد برای گروه های حساس»، از 151 تا 200 هوای «بد»، از 201 تا 300 هوا. شرایط کیفیت هوا “بسیار ضعیف” و 301 تا 500 “خطرناک”.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیفیت هوای تهران «قابل قبول» است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیفیت هوای تهران «قابل قبول» است"، کلیک کنید.