کنعانی، یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری را به شدت محکوم ‌کرد

کنعانی حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تینو مدرن از علم و فناوری، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرها و اردوگاه های فلسطینی در شمال این کشور، خاطرنشان کرد: کرانه باختری یک تخریب وحشیانه شهرها و خدمات است. زیرزمین ها و حتی ورود مسلحانه و خشونت آمیز به مراکز درمانی و بیمارستان ها در ادامه نسل کشی در نوار غزه، نشان دهنده قصد رژیم صهیونیستی برای گسترش جنایات علیه شهروندان فلسطینی است.

کنعانی در ادامه سخنان خود گفت: افزایش حملات نظامی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری همراه با تشدید حمله صهیونیست ها به عتبات عالیات و مسجدالاقصی و افشای نقشه های تحریک آمیز اعضای رژیم صهیونیستی. کابینه رژیم به وضوح نشان می دهد. نیت شیطانی و نژادپرستانه این رژیم برای کل سرزمین فلسطین، شهروندان فلسطینی و اماکن مقدسه اسلام است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی، ایستادگی قهرمانانه مردم فلسطین و گروه های مقاومت در برابر ماشین جنایتکار رژیم جنایتکار صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری را از نهادهای مسئول بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل خواستار شد. با شروع از موضع انفعال در برابر نقض وحشیانه قوانین بین المللی و حقوق بشردوستانه بین المللی توسط رژیم متجاوز صهیونیستی، در چارچوب تعهدات قانونی خود و در برابر ندای وجدان بیدار بشری، برای توقف فوری و مؤثر نسل کشی. مردم فلسطین توسط رژیم کودک کش صهیونیستی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی، یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری را به شدت محکوم ‌کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی، یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری را به شدت محکوم ‌کرد"، کلیک کنید.