کلنگ‌زنی بزرگترین شهرک صنفی_صنعتی میوه و تره‌بار غرب کشور در همدان

کلنگ‌زنی بزرگترین شهرک صنفی_صنعتی میوه و تره‌بار غرب کشور در همدان

تینو مدرن/ همدان نماینده مردم حمدان و فامینین در شورای اسلامی گفت: با پیگیری استاندار، استاندار و شرکت صنعتی استان در فاز اول مساحتی بالغ بر 80 هکتار برای ساخت آن در نظر گرفته شده است. یک شهرک صنعتی میوه و تره بار و آماده برش می باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار تینو مدرن، اظهار کرد: 20 سال پیش باید مزرعه میوه و سیب به جای دیگری منتقل می شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه در مدت 8 ماه موفق شدیم متراژی را برای جانمایی شهرک صنعتی میوه و تره بار ارزیابی کنیم، گفت: در فاز اول 150 قطعه زمین برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه در ابتدا تنها 20 درصد حق الزحمه پرداخت می شود، تصریح کرد: برای اینکه متقاضیان میوه و تره بار بتوانند در شهرک صنعتی-تجاری زمین خریداری کنند، قیمت را کاهش داده ایم. امکان دارد و مجوز وزارتخانه گرفته شده است که این اتفاق مهمی است.

نماینده مردم حمدان و فامنین در شورای اسلامی مجلس ایران گفت: نقش این شهر تجاری- صنعتی منطقه ای این است که مجموعه شهری از حمدان تا کبودر آهنگ و فامنین بتواند از توانمندی های این شهر استفاده کند. ورود، خروج و خرید در این شهر تجاری- صنعتی.

وی از برنامه ریزی این شهر برای صادرات غرب کشور به نجف خبر داد و گفت: شهر صنعتی میوه و تره بار نه تنها برای یک مجتمع شهری، بلکه برای عرضه و صادرات میوه و تره بار ساخته شده است. استان برای منطقه غرب کشور به نجف می رسد زیرا تنها در نوع خود در کشور است.

نایب رئیس اول شورای اسلامی گفت: این پروژه 2 ساله به گونه ای تعیین شده است که هشت ماه برای آماده سازی این پروژه و 16 ماه برای ساخت این پروژه در اختیار اعضای متقاضی قرار می گیرد. به همین دلیل با سرعت بیشتری ساخته می شود و در صورت افزایش متقاضیان فاز دوم و سوم خواهد بود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلنگ‌زنی بزرگترین شهرک صنفی_صنعتی میوه و تره‌بار غرب کشور در همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلنگ‌زنی بزرگترین شهرک صنفی_صنعتی میوه و تره‌بار غرب کشور در همدان"، کلیک کنید.