کشف 17 کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه

کشف 17 کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه

تینو مدرن:

سرهنگ حسین باباپور درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از اجرای عملیات از فعالیت یک قاچاقچی با سابقه در زمینه توزیع مواد روانگردان در جنوب غرب پایتخت مطلع شدند. از اقدامات و دانش پلیس و موضوع در دستور کار آنها قرار دارد

وی به اطلاعات به دست آمده از اقدامات این تاجر قاتل اشاره کرد و ادامه داد: عصر روز گذشته با هماهنگی مقام های قضایی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی ناگهانی به مخفیگاه متهم اعزام و عملیات دستگیری انجام شد. بیرون شخص

باباپور گفت: متهم با دیدن ماموران شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرد و ماموران خلع سلاح و بازداشت شدند.

گفت و گو به بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این فرد 17 کیلوگرم شیشه مواد روانگردان صنعتی کشف و ضبط کردند. متهم نیز به کلانتری منتقل شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در مقر پلیس به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد برای ادامه روند تحقیقات جنایی و با تشکیل پرونده تشکیل شده به تعقیب قضایی معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 17 کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 17 کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه"، کلیک کنید.