کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ

کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از 2 خرده فروش مواد مخدر در جنوب غرب پایتخت 14 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کرد.

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همگانی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و به ویژه با آژانس و عوامل اصلی آماده سازی و توزیع مواد مخدر در پایتخت با انجام اقدامات گسترده پلیسی مشخص شد دو قاچاقچی مواد مخدر به صورت گسترده در مناطق جنوب غرب تهران توزیع کرده اند و از این رو با گسترش چتر اطلاعاتی، اقدام به توزیع گسترده ای می کنند. . پیگیری فعالیت های مجرمانه متهمان

وی به شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب غرب تهران پرداخت و گفت: در این راستا با مقامات قضایی هماهنگی و مجوزهای لازم اخذ شد و در نهایت در نتیجه عملیات پلیسی 2 قاچاقچی شناسایی شدند. دستگیر و 14 نفر دستگیر شدند. یک کیلوگرم شیشه روانگردان از آنها گرفته شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان گفت: 2 متهم پس از دستگیری به کلانتری مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از بررسی های تکمیلی و تحقیقات فنی تحویل مراجع قضایی شدند. مقامات قضایی

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ"، کلیک کنید.