کشف ادکلن‌های ۱۵ میلیاردی قاچاق در بازار تهران

کشف ادکلن‌های ۱۵ میلیاردی قاچاق در بازار تهران

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت مالی تهران بزرگ از انتقال کالای قاچاق به انبار ساختمانی در محدوده بازار تهران مطلع شدند. به عنوان بخشی از نظارت اطلاعاتی و این موضوع را به دست گرفتند. محتوا

تینو مدرن در خبر خود نوشت: وی به بررسی های انجام شده در این زمینه اشاره کرد و گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد مالک یک ساختمان اداری و تجاری در منطقه پامنار تهران مقدار زیادی ادکلن و عطر غیرمجاز بارگیری کرده است. این مکان توسط کامیون ها استفاده می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به هماهنگی با مقام قضایی و کسب مجوز برای عملیات پلیسی اشاره کرد و گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی این محل را بررسی و در این بین 538 نوع عطر و ادکلن خارجی قاچاق بودند که فاقد هرگونه اسناد قانونی و معتبر گمرکی بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک اموال مکشوفه نیز کشف و ضبط و پس از پایان تحقیقات انجام شد. . این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ادکلن‌های ۱۵ میلیاردی قاچاق در بازار تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ادکلن‌های ۱۵ میلیاردی قاچاق در بازار تهران"، کلیک کنید.