کتاب «الصحیفه العسکریین الجامعه» در قم رونمایی شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

کتاب «الصحیفه العسکریین الجامعه» در قم رونمایی شد - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری امامت و مهدویت که عصر سه شنبه در سالن همایش برگزار شد، کتاب «الصحیفه الاسکریین الکامیا» معرفی شد. از اداره مرکز سمینار در جمکران.

این کتاب مجموعه ای از دعاهای امام هادی (علیه السلام) و امام حسن اسگری (مدظله العالی) رییس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، تولیت مسجد حرم سید علی اکبر اعجاق نژاد، جمکران و جمعی است. از اساتید دانشگاه با برگزاری مراسمی به پایان رسید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قم در این مراسم گفت: جشنواره امامت و مهدویت به همت رییس دانشگاه آزاد برپا شد و هر سال شاهد پررنگ شدن این جشنواره هستیم.

حجت الاسلام حسن خیری گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره امامت و مهدویت سیزدهم رجب امسال در شهر مقدس قم برگزار شد و امروز نیز مراسم اختتامیه در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در طول 40 روز برگزاری این جشنواره برنامه های متنوعی در استان های مختلف کشور اجرا شده است و امیدواریم این برنامه فوق العاده در سال های آینده بیشتر برگزار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کتاب «الصحیفه العسکریین الجامعه» در قم رونمایی شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کتاب «الصحیفه العسکریین الجامعه» در قم رونمایی شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.