کاهش ساعات کاری ادارات این استان از شنبه

کاهش ساعات کاری ادارات این استان از شنبه

به گزارش تینو مدرن، در روزهای 15، 17 و 18 مردادماه ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی کاهش می یابد.

تینو مدرن در خبر خود نوشت: بر اساس اعلام معاون توسعه اداری و منابع استانداری آذربایجان غربی، بنا به موافقت و دستور مقام معظم رهبری استان در چارچوب مدیریت خدمات برق و با هدف از کمک به تداوم برق در منازل و تامین برق بخش های تولیدی و صنعتی و کشاورزی با توجه به روند افزایش دما در روزهای آینده و پیش بینی هوای گرم در هفته آینده، ساعات کاری ادارات اداری، سازمان ها، نهادها، نهادهای عمومی غیردولتی، شهرداری ها، بانک ها، بیمه ها و دانشگاه های سراسر استان در 6 روز و در روزهای 7 و 8 مرداد از ساعت 6 الی 23. بنابراین بر این اساس باید اقدامات لازم از سوی دستگاه های حاکمیتی برای صرفه جویی در مصرف انرژی انجام شود.

روشن و خاموش کردن سیستم های خنک کننده در ادارات یک ساعت پس از ورود و یک ساعت قبل از خروج توصیه می شود.

به منظور رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران موظفند با کار از راه دور و با برنامه ریزی و رعایت دقیق مقررات نسبت به جبران کاهش ساعات کار اقدام کنند.

با کاهش ساعات اداری، نیروهای خدماتی، کشیک‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها کاهش نمی‌یابند و فعالیت این مراکز به روال معمول خواهد بود.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ساعات کاری ادارات این استان از شنبه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ساعات کاری ادارات این استان از شنبه"، کلیک کنید.