کارگران پشتیبانی شهرداری تهران در اولویت ثبت‌نام و واگذاری مسکن‌

کارگران پشتیبانی شهرداری تهران در اولویت ثبت‌نام و واگذاری مسکن‌

مراسم تجلیل از بیش از 1000 کارگر و حمایت شهرداری تهران پیش از ظهر با حضور خانواده های کارگران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش تینو مدرن، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با ادای احترام به شهدای مقاومت و غزه گفت: تعداد قابل توجهی از مسلمانان فلسطینی و لبنانی در زیر آتش سنگین توپخانه اسرائیل جان خود را از دست می دهند و اینجانب از خداوند متعال رهایی بخواه. من از این مردم می خواهم که فورا آنها را از شر صهیونیست ها یاری کنند.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم که برای اولین بار تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران از نظر حمایتی و کارگرانی که در کار خود بسیار موثر و کارآمد هستند و کارگران و حامیان حتی شهرداری تهران نیستند، گفت: از جمله این افراد است که از سحر تا نیمه شب در شهرداری تهران خدمت می کنند و بدون شک اگر نباشند چهره دیگری از شهر خواهد بود و بدون شک آرامش و آسایش در شهر فقط می تواند باشد. به دست آورد. با عملکرد خوب پیروز می شود و بعید است که این خدمتگزاران ناخواسته موثر واقع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همه ما هم در شهرداری و هم در شورای شهر به مردم خدمت می کنیم و به این خدمت افتخار می کنیم تا مردم در آرامش و آرامش جسمی و روحی زندگی کنند. زیرا خدمت به خلق خدا در نظر خدا و مردم ارزشمند است.

چمران با اشاره به اینکه خدمت و حمایت در شهرداری تهران کار کمی نیست و اگر اینطور نباشد جلوی بسیاری از مشکلات شهرداری گرفته می شود، گفت: نتیجه کار همه نیروها چه در مناطق است. و در سازمان ها که شهر در تمام ساعات شبانه روز تعطیل نیست و شاید این پویایی در سایر نقاط کشور دیده نشده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با بیان اینکه تا به حال ندیده و نشنیده است که از نیروهای زحمتکش و پشتیبان اینگونه تقدیر شود، گفت:

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران حسن رجبیان شیگان در این مراسم با بیان اینکه متأسفانه نیروی کار هیچگاه در کارشان دیده نمی شود، گفت: این افراد با وجود اینکه دیده نمی شوند همیشه نقش حمایت و پشتیبانی را داشتند. ما به خود می بالیم که برخلاف تصور عمومی جامعه، نیروهای کارگری در شهرداری تهران از اهمیت بالایی برخوردار هستند و خدمت رسانی به آنها را وظیفه خود می دانیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سطح رفاه و معیشت کارکنان شهرداری تهران، تامین مسکن کارکنان را یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شهردار تهران، تهیه خانه برای کارمندان برای کارمندان است. ثبت نام منازل کارمندان به زودی آغاز می شود، البته کارکنان اداره کل در اولویت خواهند بود.

به گزارش اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران، مدیرکل شهرداری تهران با یادآوری اینکه افزایش حقوق و دستمزد کارگران شهرداری تهران در ابتدای سال جاری اعلام شد: با مشورت اداره کل نیروی انسانی به اذن خدا تا پایان فصل پاییز تمامی عقب ماندگی ها در زمینه جدایی برطرف و با معرفی گروه خود جبران می شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگران پشتیبانی شهرداری تهران در اولویت ثبت‌نام و واگذاری مسکن‌" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگران پشتیبانی شهرداری تهران در اولویت ثبت‌نام و واگذاری مسکن‌"، کلیک کنید.