کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن حسین نوش آبادی، شامگاه دوشنبه در دیدار مردمی جوادآباد با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه حجاب و مسایل فرهنگی گفت: آن دسته از افرادی که گاهی فکر می کنیم چنین هستند. کمی در زمینه حفاظت از شعایر دینی ضعیف هستند یعنی بدن، حجاب یا فلان چیز را ندارند، در دل انقلابی و مذهبی هستند.

وی گفت: اینها هم عاشق انقلاب و ایران بودند و اهل ایمان هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرثق در شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای موضوع حجاب فعالیت های فرهنگی انجام شود، گفت: باید وضعیت موجود اصلاح شود و مظاهر خلاف شرع در کشور برطرف شود. . ، ولی مثل این نمی گویند هرکس کاری کرده که به نظر ما بد است، او را نه انقلابی، نه مومن و دور از ملت بدانیم.

وی گفت: اندیشه اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می پذیرد، سردار دلها گفت: همان دختر کوچک. حجاب او دختر من است»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آنها را غیر انقلابی خواند. باور نکردنی نخوانیم و باور نکنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.