پیش بینی هوای تهران طی چند روز آینده

پیش بینی هوای تهران طی چند روز آینده

به گزارش تینو مدرن، اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش هوای صاف و وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی این استان خبر داد.

تینو مدرن در خبری نوشت: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران امروز (30 اردیبهشت) صاف و ابری همراه با وزش باد و از بعدازظهر تا اوایل شب گاهی تند است. در نواحی شمالی (به ویژه دره ها) بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود. همچنین وقوع بارندگی در برخی نقاط دور از دسترس نیست که پیش بینی می شود.

شنبه و یکشنبه (22 و 23 اردیبهشت) ابری و ابری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین از عصر یکشنبه با گذر یک سامانه بارشی دیگر به تدریج ابر افزایش می یابد و تا روز دوشنبه (24 اردیبهشت) در برخی ساعات بارش باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

پیش بینی می شود دمای هوا تا روز یکشنبه افزایش و در روز دوشنبه کاهش یابد.

پیش بینی می شود آسمان تهران فردا (31 اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد و حداقل دمای 15 و حداکثر 24 درجه و روز شنبه (31 اردیبهشت) هوا صاف و مه آلود باشد. حداقل دما 18 درجه و حداکثر آن 27 درجه است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران گرم ترین نقطه 24 ساعت گذشته در استان ورامین تهران با بیشینه دمای 28 درجه گزارش شده است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی هوای تهران طی چند روز آینده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی هوای تهران طی چند روز آینده"، کلیک کنید.