پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق

پیام تشکر و قدردانی وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات صادق

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پیامی را برای فرماندهان و مجریان عملیات صادق منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به فرماندهان و مجریان عملیات «وعده صادق» پیامی داد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر ارجمند سرلشکر پاسدار محمد باقری
فرمانده محترم کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

برادر بزرگوار سپهبد پاسدار هیسن سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر بزرگوار امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر بزرگوار سرلشکر امیرعلی حاجی زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با تشکر از شما برای صبر شما.

بدینوسیله از معاونت سیاست خارجی به دلیل برنامه ریزی، طراحی و اجرای موثر عملیات موفقیت آمیز «وداع صدیق» توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در این کشور تشکر می کنم. . در منطقه و شهادت جمعی از فرماندهان رشید، فیلق پاسداران اعلام کرد که در ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق اتفاق افتاده است.

بدون شک اجرای این اقدام نظامی پرهزینه و پیچیده که بر مبنای معروف «دفاع مشروع» و بر اساس قوانین و مقررات شناخته شده بین المللی انجام شد، تعریف جدیدی از موازنه قوا در روژاوا ارایه کرد. منطقه آسیا بار دیگر جلوی نیروهای مسلح جان برکف را گرفت و کشورمان را در معرض دید دشمنان قسم خورده اسلام و ایران قرار داد.

عملیات ظفرمند وعده صادق ضمن ایجاد توانمندی های بیشتر برای دستگاه های دیپلماسی کشور در روابط بین المللی و منطقه ای موجب افزایش حس میهن پرستی و غرور ملی در بین مردم ایران و در عین حال قوی تر شده است. . در برابر دشمنان قسم خورده نظام به عقب نشینی سریع و تخریب بیشتر ساختار دروغین صهیونیستی منجر شده است.

وی ضمن ابراز قدردانی مجدد، برای آن کالای گرانبها و جان برکف از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و توفیق دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق"، کلیک کنید.