پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر

پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: 45 تیم عملیاتی هلال احمر در حال امدادرسانی و کمک های بشردوستانه برای مراسم خدیر در شهر زنجان هستند.

به گزارش تینو مدرن، حکمت الله هاشمی مدیرعامل هلال احمر زنجان گفت: 45 تیم با بیش از 175 نیروی عملیاتی هلال احمر روز سه شنبه از سه راهی امیرکبیر مستقر شدند. امامزاده سید ابراهیم (ع) و شرکت کنندگان در این مراسم مورد استقبال خدمات و کمک های بشردوستانه، غربالگری سلامت و آموزش قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم امداد هوایی با بالگرد و خودروی فرماندهی ارتباطی آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان گفت: این اکیپ های عملیاتی با همراهی 9 دستگاه آمبولانس، موتور، موتور و خودروهای پشتیبان به ارائه خدمات امدادی به ارادتمندان حضرت علی (ع) می پردازند.

هاشمی تصریح کرد: از این تعداد تیم عملیاتی 2 تیم واجد شرایط با بیش از 10 امدادگر زن برای ارائه خدمات امداد و نجات در نظر گرفته شده است.

وی بر ارائه خدمات انسانی و امدادرسانی توسط 15 تیم 30 نفره از جوانان تاکید کرد و ادامه داد: تیم های متشکل از مردان و زنان جوان خدمات انسانی لازم را ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان گفت: غربالگری دیابت و فشار خون توسط 5 تیم متشکل از 20 نفر داوطلب انجام می شود.

هاشمی همچنین گفت: با همکاری پنج مربی به عنوان یکی دیگر از خدمات هلال احمر آموزش رایگان در مسیر مراسم خدیر ارائه می شود.

وی یادآور شد: در مراسم خدیر زنجان از ساعت 16:30 ظهر امروز تا پایان مراسم خدمات هلال احمر ارائه می شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر"، کلیک کنید.